Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nazwanie jej Tinderem dla bankierów to chwyt marketingowy. Ale aplikacja amerykańskiego banku Umpqua jest ciekawa

Rozwiązanie umożliwia wybór osobistego doradcy na podstawie analizy profili wielu osób pracujących w banku

O rozpoczęciu przez bank Umpqua testów aplikacji Go-To pisze dziś serwis Finextra. I nazywa ją Tinderem dla bankierów. Ale nie chodzi w niej o to, że pracownicy banków mogą szukać swojej drugiej połówki wśród innych bankowców. Nawet nie wiem, czy by chcieli. Go-To została stworzona dla klientów, aby mogli wybrać doradcę, z którym chcą porozmawiać.

Przeczytajcie także: Santander wprowadził nową aplikację na Androida

Jak to działa? Po zainstalowaniu i uruchomieniu apki klient może przeglądać profile dostępnych doradców bankowych. Znajdzie tam informacje na temat doświadczenia zawodowego poszczególnych osób, ich zainteresowań oraz miejsc, w których na co dzień pracują. Następnie przy pomocy odpowiednich funkcji aplikacji może połączyć się bezpośrednio z wybranym przez siebie pracownikiem banku.

Przeczytajcie także: Powiadomienia o zdarzenia już dostępne w IKO na Androida

Obecne wdrożenie to testy. Ale władze banku deklarują, że jeśli pilot przebiegnie pomyślnie, to wiosną udostępnią aplikację wszystkim chętnym. Cytowany przez serwis Finextra prezes Umpqua Bank, Cort O’Haver powiedział, że pomysł na aplikację Go-To wziął się z przekonania jego organizacji, iż rozwój technologii nie musi oznaczać tworzenia barier między bankiem a jego klientami.

Źródło: Finextra

Fot. Flickr na licencji CC BY 4.0

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies