Rozwiązanie umożliwia wybór osobistego doradcy na podstawie analizy profili wielu osób pracujących w banku
O rozpoczęciu przez bank Umpqua testów aplikacji Go-To pisze dziś serwis Finextra. I nazywa ją Tinderem dla bankierów. Ale nie chodzi w niej o to, że pracownicy banków mogą szukać swojej drugiej połówki wśród innych bankowców. Nawet nie wiem, czy by chcieli. Go-To została stworzona dla klientów, aby mogli wybrać doradcę, z którym chcą porozmawiać.
Jak to działa? Po zainstalowaniu i uruchomieniu apki klient może przeglądać profile dostępnych doradców bankowych. Znajdzie tam informacje na temat doświadczenia zawodowego poszczególnych osób, ich zainteresowań oraz miejsc, w których na co dzień pracują. Następnie przy pomocy odpowiednich funkcji aplikacji może połączyć się bezpośrednio z wybranym przez siebie pracownikiem banku.
Obecne wdrożenie to testy. Ale władze banku deklarują, że jeśli pilot przebiegnie pomyślnie, to wiosną udostępnią aplikację wszystkim chętnym. Cytowany przez serwis Finextra prezes Umpqua Bank, Cort O’Haver powiedział, że pomysł na aplikację Go-To wziął się z przekonania jego organizacji, iż rozwój technologii nie musi oznaczać tworzenia barier między bankiem a jego klientami.
Źródło: Finextra