Działania te towarzyszą zmianom wprowadzonym do zasad programu realizowanego przez fundację
Fundacja Polska Bezgotówkowa, realizująca program rozwoju sieci terminali płatniczych, rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej. Jej elementem jest spot, którego głównym bohaterem jest Adam z rodziną. W pierwszej odsłonie kampanii korzystał z płatności kartą w piekarni i u dentysty. Tym razem będziecie mogli zobaczyć film z Adamem i jego żoną u fryzjera. Spot możecie znaleźć tutaj.
Spot będzie emitowany w ogólnokrajowych telewizjach i stacjach radiowych. Równocześnie prowadzone mają być działania w internecie, m.in. za pośrednictwem nowego profilu Polski Bezgotówkowej na Facebooku. Reklamy pojawią się także w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej. Kampania ma pomóc w realizacji celów postawionych przed Polską Bezgotówkową, a więc instalacji 600 tys. terminali płatniczych w ciągu trzech lat. W tym roku na rynek ma trafić 100 tys. urządzeń, z czego 60 tys. już zainstalowano.
Natomiast z początkiem września zmodyfikowano stronę internetową fundacji. Ma to związek ze zmianami zasad programu realizowanego przez Polskę Bezgotówkową. Przypomnę, że właśnie rozszerzono go o nowe grupy beneficjentów, czyli np. urzędy administracji publicznej. Instytucje, które wcześniej otrzymały bezpłatne terminale od KIR-u, do marca przyszłego roku trafią pod skrzydła Polski Bezgotówkowej. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.