Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ostatnie dni z marką BZ WBK. 10 września bank przedstawi szczegóły rebrandingu

Za kilka tygodni wszystkie oddziały BZ WBK, jego serwisy internetowe oraz aplikacje mobilne zostaną przemalowane na czerwone barwy Santandera

Zbliża się ostateczne pożegnanie z marką BZ WBK - instytucja będzie teraz funkcjonowała jako Santander Bank Polska. 10 września bank organizuje konferencję prasową, w trakcie której zaprezentuje szczegóły rebrandingu oddziałów oraz wszystkich serwisów elektronicznych. Uchyla też rąbka tajemnicy. Zwróćcie uwagę na aktualną ikonkę aplikacji BZWBK24 mobile.

Natomiast tego jak po przemianowaniu będą wyglądały oddziały BZ WBK, możecie dowiedzieć się ze zdjęcia nadesłanego do redakcji Cashless przez jednego z czytelników. Uchwycił on moment, w którym na jednej z placówek banku pojawił się już nowy szyld. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj.

Przeczytajcie także: Tak będą wyglądały oddziały Santandera

Podczas ostatniej konferencji prasowej prezes BZ WBK Michał Gajewski mówił, że rebrandingowi podlegać będzie nie tylko sieć oddziałów tego banku, ale także innej instytucji należącej do Santandera, a więc Santander Consumer Banku. Odróżnienie placówek obu instytucji ma być jednak stosunkowo proste. Oddziały BZ WBK będą czerwone z białym logo a oddziały SCB – białe z czerwonym logo.

Przeczytajcie także: Rebranding BZ WBK rozpocznie się we wrześniu

Natomiast zamieszanie związane z rebrandingiem wykorzystać chcą przestępcy. Od kilku tygodni atakują klientów BZ WBK wrzucając do marketu Google Play aplikacje mobilne podszywające się pod BZWBK24 mobile. Wczoraj bank informował o kolejnych trzech fałszywych apkach zidentyfikowanych przez służby tej instytucji odpowiedzialne za bezpieczeństwo cyfrowe. Bank przygotował też prostą instrukcję ułatwiającą odróżnienie aplikacji fałszywej od oryginalnej. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies