Nowego systemu transakcyjnego i odświeżonej apki można się spodziewać na przełomie września i października 2018 r.
Czytelnicy Cashless donoszą, że Nest Bank rozpoczął akcję informacyjną, w której poprzez e-maile i wiadomości SMS zawiadamia klientów o planowanych zmianach w bankowości internetowej oraz aplikacji. W korespondencji umieszczany jest link do strony internetowej banku, na której instytucja zapowiada kilka nowości.
A zatem w aplikacji oraz w serwisie transakcyjnym banku mają pojawić się m.in.: "saszetki, jako nowe formy zabezpieczenia środków na przyszłe wydatki", mobilna autoryzacja przeprowadzanych operacji, opłaty parkingowe, możliwość zakupu biletów, zamówienia taksówki czy rezerwacji hotelu. Do budowy nowej bankowości użyto technologii RWD, co oznacza, że strona banku powinna się dobrze wyświetlać na ekranach wszystkich urządzeń.
Klienci Nest Banku informowani są także, że automatycznie do nowego systemu zostaną przeniesione: historia rachunku (od 1 kwietnia 2012 r.), zdefiniowane przelewy odroczone, aktywne zlecenia stałe, czy bazy odbiorców. Podczas pierwszego logowania klient będzie mógł określić własny login.
Bank zastrzega także, że migracja będzie realizowana etapami. Informacje dotyczące dokładnych dat dla każdego klienta będą przekazywane na bieżąco. Przejście na nowy system oznacza też przerwę w dostępie do usług bankowych. Nastąpi to na przełomie września i października 2018.