Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nest Bank informuje klientów o zmianach. Nowości w aplikacji i bankowości internetowej

Nowego systemu transakcyjnego i odświeżonej apki można się spodziewać na przełomie września i października 2018 r.

Czytelnicy Cashless donoszą, że Nest Bank rozpoczął akcję informacyjną, w której poprzez e-maile i wiadomości SMS zawiadamia klientów o planowanych zmianach w bankowości internetowej oraz aplikacji. W korespondencji umieszczany jest link do strony internetowej banku, na której instytucja zapowiada kilka nowości.

Przeczytajcie także: Transakcja Blikiem tak jak kartą

A zatem w aplikacji oraz w serwisie transakcyjnym banku mają pojawić się m.in.: "saszetki, jako nowe formy zabezpieczenia środków na przyszłe wydatki", mobilna autoryzacja przeprowadzanych operacji, opłaty parkingowe, możliwość zakupu biletów, zamówienia taksówki czy rezerwacji hotelu. Do budowy nowej bankowości użyto technologii RWD, co oznacza, że strona banku powinna się dobrze wyświetlać na ekranach wszystkich urządzeń.

Przeczytajcie także: Tak będą wyglądały oddziały BZ WBK

Klienci Nest Banku informowani są także, że automatycznie do nowego systemu zostaną przeniesione: historia rachunku (od 1 kwietnia 2012 r.), zdefiniowane przelewy odroczone, aktywne zlecenia stałe, czy bazy odbiorców. Podczas pierwszego logowania klient będzie mógł określić własny login.
Bank zastrzega także, że migracja będzie realizowana etapami. Informacje dotyczące dokładnych dat dla każdego klienta będą przekazywane na bieżąco. Przejście na nowy system oznacza też przerwę w dostępie do usług bankowych. Nastąpi to na przełomie września i października 2018.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies