W aplikacji można będzie kupować bilety normalne i ulgowe, ale operator doliczy 2,69 proc. prowizji
Jeśli kiedykolwiek próbowaliście w weekend zabrać dzieci do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego, to na pewno wiecie, że w dni wolne przed kasami ZOO ustawia się gigantyczna kolejka. Wszyscy, którzy mimo wszystko chcą wejść, muszą przygotować się najpierw na koszmar poszukiwania miejsca do parkowania, a potem godzinnego oczekiwania w ogonku po bilety.
mPay umożliwiając zatem zakup wejściówek do ZOO w swojej aplikacji, trafił w dziesiątkę. W rozesłanym dzisiaj do mediów komunikacie czytam, że bilety do warszawskiego ZOO będą dostępne w aplikacji mPay już od 21 lipca. Za jej pomocą będzie można nabyć bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne. Do standardowej ceny każdego biletu będzie doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.
Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay będzie wyglądało podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską. Wystarczy, że wybierzecie rodzaj i liczbę biletów, a następnie zatwierdzicie płatność kodem PIN, który ustalacie samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można będzie zapłacić kartą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce. W apce bilety można kupić tuż przed samą wizytą w ZOO, ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam pokazujecie obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.
W najbliższy weekend przy dwóch wejściach do warszawskiego ZOO (w tym przy wejściu głównym) pracownicy mPay będą pokazywać chętnym, jak zainstalować aplikację, przelać do niej pieniądze i kupić bilet bez kolejki.
Warto przypomnieć, że trwa promocja dla osób chcących odwiedzić Tatrzański Park Narodowy. Dzięki wspólnej akcji mPay i Mastercarda, bilety do TPN można kupić za 1 zł. Szczegóły opisałem w tym tekście.