Aby otrzymać jedną z 20 tys. wejściówek, trzeba ją kupić w aplikacji mobilnej i zapłacić dowolną kartą przypisaną do portfela Masterpass
Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego są dostępne w aplikacji mobilnej mPay od pierwszej połowy lipca tego roku. Mogliście o tym przeczytać w serwisie Cashless w tym tekście. Właśnie ruszyła promocja mPay i Mastercarda, dzięki której, wejściówki do TPN możecie kupić nie tylko bez kolejki, ale też znacznie taniej.
Promocją objęte są bilety jednorazowe normalne i ulgowe, które zazwyczaj kosztują odpowiednio 5 zł i 2,5 zł. Można je kupować za 1 zł, jeśli skorzystacie z aplikacji mPay i dowolnej karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. Użytkownicy mPay mogą nabywać wejściówki wielokrotnie aż do wyczerpania puli 20 tys. sztuk, nie dłużej jednak niż do końca 2018 r. W ramach jednej transakcji można kupić pięć biletów w promocyjnej cenie.
Karty płatnicze z logo różnych banków i organizacji płatniczych można zarejestrować w portfelu Masterpass także bezpośrednio w aplikacji mPay lub po zalogowaniu się na stronie tego operatora.
mPay przyzwyczaił już użytkowników swojej aplikacji do promocji. Poprzednio także wspólnie z Mastercardem oferował w atrakcyjnej cenie bilety komunikacji miejskiej. Spółka jest prekursorem płatności mobilnych na polskim rynku. Działa od 2003 r., a od kilku lat oferuje aplikację mobilną na smartfony umożliwiającą płatności m.in. za bilety komunikacji miejskiej czy za postój w miejskich strefach płatnego parkowania.