Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Już możecie założyć konto za pośrednictwem aplikacji Millennium. Do pełni szczęścia brakuje jednak wideoweryfikacji

Millennium pozwala na zakładanie rachunków przez smartfony, ale aktywacja kont odbywa się wciąż za pośrednictwem kuriera

W markecie Google Play znalazłem dziś rano aktualizację aplikacji mobilnej Millennium, która zawiera ciekawą nowość. Od teraz osoby, które nie posiadają rachunku w tym banku, będą mogły go założyć bezpośrednio w aplikacji na smartfonie. Wystarczy do tego dowód osobisty. Niestety, aktywacja konta nie odbywa się jeszcze online.

Przeczytajcie także: Lista odbiorców P2P w apce Millennium

Najnowsza wersja apki Millennium umożliwia więc założenie rachunku, ale żeby korzystać z jego wszystkich funkcji, należy poczekać na wizytę kuriera, który przywiezie gotową do podpisania umowę. Jednocześnie powinien porównać dane wprowadzone w trakcie zakładania konta z informacjami w dowodzie osobistym okazanym przez klienta. To powoduje, że proces nawiązania relacji z bankiem rozkłada się na kilka dni.

Przeczytajcie także: Jak powstały płatności HCE

Na rynku jest jednak rozwiązanie, które zapewnia aktywację rachunku w trybie online. Mam na myśli wideoweryfikację, czyli sposób potwierdzania tożsamości klienta w trakcie rozmowy wideo z konsultantem banku. Kilka instytucji z Polski oferuje takie rozwiązanie w wersji przeglądarkowej. Mowa m.in. o Aliorze i BZ WBK. Ten ostatni od niedawna wykorzystuje wideoweryfikację do pozyskiwania nowych klientów także przez aplikację mobilną. Ciekawe kiedy to rozwiązanie trafi do apki Millennium.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies