Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BGK staje się cashless. Bank rezygnuje z obsługi kasowej w swoich placówkach

Wpłat i wypłat gotówki nie będzie można realizować w oddziałach BGK od 1 marca

BGK to państwowy bank, który realizuje wiele rządowych programów kierowanych głównie do przedsiębiorców. Decyzja władz instytucji nie ma więc szczególnego znaczenia dla klientów indywidualnych. Jak powiedziano mi w biurze prasowym BGK, również firmy nie powinny odczuć wycofania obsługi kasowej z oddziałów banku, gdyż instytucja od dłuższego czasu umożliwia wpłaty i wypłaty w placówkach innych banków w ramach usługi zwanej zastępczą obsługą kasową.

Przeczytajcie także: Już ponad 200 oddziałów w stylu cashfree

Rzeczniczka BGK Anna Czyż podkreśla, że obecnie ZOK jest dostępna w sześciu tysiącach oddziałów należących do Pekao, Banku Pocztowego oraz BZ WBK. – Klientów, którzy wciąż korzystają z obsługi kasowej w oddziałach BGK zaprosiliśmy do bezpłatnego uruchomienia ZOK – mówi Anna Czyż. Deklaruje, że koszty ZOK są takie same lub niższe od wpłat czy wypłat realizowanych dotąd w oddziałach BGK.

Przeczytajcie także: Płatności HCE mają już 800 tys. użytkowników w Polsce

BGK obsługuje klientów za pośrednictwem warszawskiej centrali oraz 16 oddziałów regionalnych, po jednym w każdym województwie. Od marca wszystkie staną się zatem placówkami w stylu cashfree. Co ciekawe oddziały bez obsługi kasowej możecie też znaleźć w bankach komercyjnych. Z raportu Cashless dotyczącego oddziałów bezgotówkowych wynika, że na koniec III kw. ubiegłego roku było ich na polskim rynku ponad 200.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: CASHFREE, BGK

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies