Bank jako pierwszy w Polsce uruchomi w aplikacji mobilnej videochat, obsługiwany przez osoby posługujące się językiem migowym
To ukłon BZ WBK w kierunku klientów niesłyszących. Już teraz migający doradca jest dostępny z poziomu internetowego serwisu transakcyjnego banku. Od poniedziałku będzie można się z nim połączyć również za pomocą aplikacji na smartfonie.
Przeczytaj także: Biometria wystartowała w BZ WBK
Doradca migowy dostępny będzie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. Od lipca planowane jest wydłużenie godzin jego pracy, ale bank na razie nie podaje szczegółów w tej sprawie.
BZ WBK nie jest pierwszym bankiem, który eksperymentuje z migającymi doradcami. Podobne projekty prowadzą m.in. ING Bank Śląski czy BPH. Jednak jak deklarują przedstawiciele BZ WBK jest on pierwszym bankiem, który wprowadza możliwość połączenia się z takim doradcą za pośrednictwem videochata w aplikacji mobilnej.
Przeczytaj także: Nowe możliwości w aplikacji mobilnej BZ WBK
Poza udostępnieniem migającego doradcy BZ WBK szykuje jeszcze inne zmiany w aplikacji. Wśród nich znajdzie się zwiększenie limitów na płatności wykonywane za pośrednictwem smartfona. Dzienne limity kwotowe zostaną podwyższone z tysiąca do 3 tys. zł. Dotyczy to przelewów na komórki oraz transakcji Blikiem.
Biuro prasowe banku podkreśla, że podwyższenie limitu nie oznacza, że automatycznie zwiększą się one u poszczególnych klientów. Ustalone przez nich indywidualne limity pozostają bez zmian. Klienci mogą sobie je po prostu podnieść na własne życzenie poprzez system internetowy.