Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aplikacja BZ WBK zamiga

Bank jako pierwszy w Polsce uruchomi w aplikacji mobilnej videochat, obsługiwany przez osoby posługujące się językiem migowym

To ukłon BZ WBK w kierunku klientów niesłyszących. Już teraz migający doradca jest dostępny z poziomu internetowego serwisu transakcyjnego banku. Od poniedziałku będzie można się z nim połączyć również za pomocą aplikacji na smartfonie.

Przeczytaj także: Biometria wystartowała w BZ WBK

Doradca migowy dostępny będzie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. Od lipca planowane jest wydłużenie godzin jego pracy, ale bank na razie nie podaje szczegółów w tej sprawie.

BZ WBK nie jest pierwszym bankiem, który eksperymentuje z migającymi doradcami. Podobne projekty prowadzą m.in. ING Bank Śląski czy BPH. Jednak jak deklarują przedstawiciele BZ WBK jest on pierwszym bankiem, który wprowadza możliwość połączenia się z takim doradcą za pośrednictwem videochata w aplikacji mobilnej.

Przeczytaj także: Nowe możliwości w aplikacji mobilnej BZ WBK

Poza udostępnieniem migającego doradcy BZ WBK szykuje jeszcze inne zmiany w aplikacji. Wśród nich znajdzie się zwiększenie limitów na płatności wykonywane za pośrednictwem smartfona. Dzienne limity kwotowe zostaną podwyższone z tysiąca do 3 tys. zł. Dotyczy to przelewów na komórki oraz transakcji Blikiem.

Biuro prasowe banku podkreśla, że podwyższenie limitu nie oznacza, że automatycznie zwiększą się one u poszczególnych klientów. Ustalone przez nich indywidualne limity pozostają bez zmian. Klienci mogą sobie je po prostu podnieść na własne życzenie poprzez system internetowy.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies