Impreza odbędzie się 8 i 9 marca w hotelu Westin w Warszawie
Smart City Forum to platforma dialogu i współpracy biznesu z administracją centralną i lokalną. Podczas piątej edycji tego wydarzenia, która odbędzie się 8 i 9 marca 2017 r. w Hotelu Westin w Warszawie, uczestnicy rozmawiać będą o dobrych praktykach w tworzeniu, kierunkach rozwoju i przyszłości Smart City w Polsce.
Obszary i zagadnienia, na których skupi się tegoroczna edycja imprezy dotyczyć będą w szczególności mobilności miejskiej, inteligentnej infrastruktury oświetleniowej, elektromobilności i gazomobilności, usług w tym płatności realizowanych w mieście oraz integracji karty aglomeracyjnej, tworzenia przestrzeni miejskiej, efektywności energetycznej czy finansowania infrastruktury municypalnej. Z programem wydarzenia można się zapoznać tutaj.
Zwieńczeniem piątej edycji Smart City Forum będzie gala, podczas której Kapituła Konkursowa, składająca się z uznanych autorytetów w branży, nagrodzi laureatów Konkursu Smart City m.in. w kategoriach Smart City, Inteligentne rozwiązanie, Człowiek roku, czy Dostawca dla miast. Swoją obecność podczas tegorocznego Forum zapowiedzieli m.in. Adrian Kurowski z Visy, Sebastian Christow z Ministerstwa Rozwoju czy liczni prezydenci i burmistrzowie polskich miast, w tym Tadeusz Ferenc z Rzeszowa i Krzysztof Żuk z Lublina. Cashless jest patronem medialnym Forum.