Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Jutro w Warszawie rusza XII Kongres Consumer Finance

W trakcie dwudniowych obrad uczestnicy m.in. podsumują polski rynek consumer finance na koniec 2016 r. 

Jaki jest obraz polskiego rynku consumer finance w końcu 2016 i jakie są perspektywy dla jego rozwoju? Czy propozycje regulacyjne będą stymulować, czy ograniczać możliwości rozwojowe rynku? Jak na to wpłyną uwarunkowania ekonomiczne? Jakie są oczekiwania nowych klientów wobec rynku i jak im sprostać?

Przeczytajcie także: 61 proc. Polaków wolałoby kupić ubezpieczenie przez aplikację

Między innymi na te pytania poszukają odpowiedzi uczestnicy XII Kongresu Consumer Finance, który rozpoczyna się jutro w Sali Notowań, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Ciekawie zapowiada się dyskusja w ramach debaty dotyczącej wyzwań branży związanych z powstaniem nowego typu konsumenta korzystającego z różnych kanałów dostępu do usług bankowych czy ubezpieczeniowych.

Przeczytajcie także: Tak ma działać aplikacja ubezpieczeniowa Kundi

Bo chociaż na przykład zdecydowana większość polis wciąż sprzedawana jest przez agentów, to jednak klient stopniowo będzie sięgał po nie także przez firmy z sektora insurtech, czyli smartfonowe aplikacje, terminale samoobsługowe takie jak bankomat czy opłacając rachunek za telefon.

Z pełnym programem kongresu możecie zapoznać się w tym miejscu.

Cashless objął patronat medialny nad tym wydarzeniem.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: PATRONAT

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies