W trakcie dwudniowych obrad uczestnicy m.in. podsumują polski rynek consumer finance na koniec 2016 r.
Jaki jest obraz polskiego rynku consumer finance w końcu 2016 i jakie są perspektywy dla jego rozwoju? Czy propozycje regulacyjne będą stymulować, czy ograniczać możliwości rozwojowe rynku? Jak na to wpłyną uwarunkowania ekonomiczne? Jakie są oczekiwania nowych klientów wobec rynku i jak im sprostać?
Między innymi na te pytania poszukają odpowiedzi uczestnicy XII Kongresu Consumer Finance, który rozpoczyna się jutro w Sali Notowań, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Ciekawie zapowiada się dyskusja w ramach debaty dotyczącej wyzwań branży związanych z powstaniem nowego typu konsumenta korzystającego z różnych kanałów dostępu do usług bankowych czy ubezpieczeniowych.
Bo chociaż na przykład zdecydowana większość polis wciąż sprzedawana jest przez agentów, to jednak klient stopniowo będzie sięgał po nie także przez firmy z sektora insurtech, czyli smartfonowe aplikacje, terminale samoobsługowe takie jak bankomat czy opłacając rachunek za telefon.
Z pełnym programem kongresu możecie zapoznać się w tym miejscu.
Cashless objął patronat medialny nad tym wydarzeniem.