Niestety, nowym systemem będzie można zapłacić w terminalach PeP najwcześniej na początku przyszłego roku
Polskie ePłatności to agent rozliczeniowy, który obsługuje ok. 25 tys. klientów, głównie małych i średnich firm. Jest także pierwszym operatorem terminali w Polsce, który oferuje mPOS-a zbliżeniowego - przenośne urządzenie, które w połączeniu ze smartfonem służy do przyjmowania płatności kartami.
Przeczytaj także: Millennium udostępni Blika na zegarku
Na mocy umowy podpisanej z operatorem Blika, we wszystkich terminalach administrowanych przez PeP klienci będą mogli płacić mobilnie. Niestety, jak dowiedziałem się w spółce, wdrożenie tej usługi możliwe będzie dopiero w przyszłym roku.
Obecnie z Blika można korzystać w kilkudziesięciu tysiącach punktów handlowo-usługowych, do których terminale dostarcza największy agent rozliczeniowy na rynku, czyli eService. Wkrótce stacjonarna sieć akceptacji systemu zostanie rozszerzona o terminale z logo PolCard.
Przeczytaj także: Już w maju Blikiem będzie można płacić w terminalach PolCard
Blik akceptowany jest także w niektórych sklepach internetowych oraz w bankomatach, należących do BZ WBK, Banku Śląskiego, Millennium i PKO BP.
Blik to system płatności mobilnych, oferowany przez firmę Polski Standard Płatności. Spółka została założona przez sześć dużych banków, mających łącznie ponad 60 proc. polskiego rynku rachunków osobistych.