Wsparcie z Polski Bezgotówkowej dotyczy uruchomienia e-płatności oraz obsługi transakcji kartowych. Autopay sfinansuje także koszty obsługi transakcji Blikiem i szybkimi przelewami
Autopay poinformował, że został pierwszym partnerem fundacji Polska Bezgotówkowa w programie skierowanym do sklepów internetowych. Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, od nowego roku fundacja, która od 7 lat działa na rzecz rozwoju sieci akceptacji kart oraz obrotu bezgotówkowego, będzie od nowego roku wspierać także przedsiębiorców działających w e-commerce.
Ze wsparcia będą mogli skorzystać właściciele nowopowstałych sklepów internetowych oraz przedsiębiorcy, którzy działali już wcześniej, ale dopiero teraz rozpoczynają sprzedaż swoich produktów i usług przez własny e-sklep. Zgodnie z założeniami programu zakwalifikowani przedsiębiorcy otrzymają dofinansowanie na pokrycie kosztów płatności bezgotówkowych w swoich sklepach, fundacja weźmie na siebie także koszty obsługi transakcji dokonywanych kartami Visa i Mastercard przez okres do 12 miesięcy lub do sumy 50 tys. zł.
Autopay zdecydował się dodatkowo uatrakcyjnić tę ofertę i w ramach promocji zwolni właścicieli e-sklepów także z kosztów obsługi transakcji Blikiem i przelewami typu pay by link. Tu również limit kwotowy ustalono na poziomie 50 tys. zł. – Na co dzień z naszych usług korzysta już ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online. Firmy, które przystąpią do programu Polska Bezgotówkowa dla e-commerce, zyskają nowe możliwości rozwoju – mówi Marcin Adamczyk, zarządzający Business Unitem SME w Autopay, i podkreśla, że dla Autopay dołączenie do programu Polski Bezgotówkowej było naturalnym krokiem w realizowaniu misji firmy.
Program kierowany jest do przedsiębiorców, którzy rozpoczynają lub prowadzą działalność w internecie, a jednocześnie nie mają i nie mieli w ciągu ostatnich 12 miesięcy umowy z agentem rozliczeniowym na przyjmowanie płatności bezgotówkowych, w tym płatności kartami Visa i Mastercard. Ze wsparcia mogą skorzystać także akceptanci korzystający z terminali płatniczych (również zainstalowanych w ramach programu FPB) oraz podmioty, które wcześniej przyjmowały płatności cyfrowe poprzez dowolną platformę zakupową (marketplace).