W ofercie podmiotu pojawiła się też nowa marka ubezpieczeniowa: Wiener
Polisa Online – insurtech, który opracował czatbota sprzedającego ubezpieczenia za pośrednictwem komunikatora internetowego – poszerzył swoją ofertę o polisy AC i NNW. Wcześniej w rozmowie z botem możliwe było tylko zawarcie umowy OC komunikacyjnego.
Z kolei do grona ubezpieczycieli, których polisy można kupić przez Polisę Online, dołączył Wiener (będący obecnie marką Compensy, o czym więcej przeczytacie w tekście: Trwa konsolidacja rynku ubezpieczeniowego. Compensa i Wiener już po formalnej fuzji) – od razu z pełnym pakietem ubezpieczeń komunikacyjnych. Jednocześnie swoją ofertę o AC poszerzyła Balcia już wcześniej współpracująca z Polisą Online przy sprzedaży OC. Na liście partnerów insurtechu znaleźć można obecnie także Benefię.
Sercem Polisy Online jest Ola, wirtualna asystentka ubezpieczeniowa. To czatbot wykorzystujący technologię sztucznej inteligencji od OpenAI. Ola jest w stanie przeprowadzić klienta przez cały proces zakupu, aż po płatność za polisę. Wszystko to klient zrobi podczas jednej konwersacji na Messengerze, a niezbędne dokumenty otrzyma na adres mailowy podany podczas rozmowy. Jak zapewniają twórcy rozwiązania, interakcja z wirtualną asystentką ma dawać wrażenie naturalnej i intuicyjnej. O starcie tego rozwiązania mogliście przeczytać w lipcu tego roku.