Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polisa Online poszerza swoją ofertę o AC i NNW. Polisy kupicie od bota na Messengerze

W ofercie podmiotu pojawiła się też nowa marka ubezpieczeniowa: Wiener

Polisa Online – insurtech, który opracował czatbota sprzedającego ubezpieczenia za pośrednictwem komunikatora internetowego – poszerzył swoją ofertę o polisy AC i NNW. Wcześniej w rozmowie z botem możliwe było tylko zawarcie umowy OC komunikacyjnego.

Przeczytajcie także: PZU rezygnuje z portalu Cash

Z kolei do grona ubezpieczycieli, których polisy można kupić przez Polisę Online, dołączył Wiener (będący obecnie marką Compensy, o czym więcej przeczytacie w tekście: Trwa konsolidacja rynku ubezpieczeniowego. Compensa i Wiener już po formalnej fuzji) – od razu z pełnym pakietem ubezpieczeń komunikacyjnych. Jednocześnie swoją ofertę o AC poszerzyła Balcia już wcześniej współpracująca z Polisą Online przy sprzedaży OC. Na liście partnerów insurtechu znaleźć można obecnie także Benefię.

Przeczytajcie także: Credit Agricole zaoferuje ubezpieczenia komunikacyjne

Sercem Polisy Online jest Ola, wirtualna asystentka ubezpieczeniowa. To czatbot wykorzystujący technologię sztucznej inteligencji od OpenAI. Ola jest w stanie przeprowadzić klienta przez cały proces zakupu, aż po płatność za polisę. Wszystko to klient zrobi podczas jednej konwersacji na Messengerze, a niezbędne dokumenty otrzyma na adres mailowy podany podczas rozmowy. Jak zapewniają twórcy rozwiązania, interakcja z wirtualną asystentką ma dawać wrażenie naturalnej i intuicyjnej. O starcie tego rozwiązania mogliście przeczytać w lipcu tego roku.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies