Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Agenci zaoferują kontekstowe ubezpieczenie na życie jako dodatek do polisy OC. Prostą ścieżkę sprzedaży wdrożył ecom

Przygotowanie oferty łączącej oba ubezpieczenia ma zajmować nie więcej niż dwie minuty

Insurtech ecom.software wdrożył w multiagencji Diamond Finance rozwiązanie, dzięki któremu agenci mogą łatwo oferować klientom proste ubezpieczenie na życie przy okazji sprzedaży polis komunikacyjnych. W ramach uproszczonej ścieżki sprzedaży agent nie musi wykonywać osobnych kalkulacji, przeprowadzać dwóch osobnych analiz potrzeb klienta czy przełączać się między platformą ubezpieczyciela życiowego a systemem sprzedażowym multiagencji. Przygotowanie oferty łączącej ubezpieczenie komunikacyjne z polisą życiową Bezpieczny Podróżny ma zajmować nie więcej niż dwie minuty.

Przeczytajcie także: Credit Agricole rozpocznie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych

Ochronę w ubezpieczeniu Bezpieczny Podróżny zapewnia Prevoir. Zapewnia ono wypłatę 100 tys. zł lub 150 tys. zł (w zależności od wybranego wariantu) za śmierć lub całkowite i trwałe inwalidztwo w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego. Definicja wypadku komunikacyjnego jest szeroka i obejmuje wypadki spowodowane przez dowolny pojazd, pieszego lub zwierzę, gdy ubezpieczony porusza się po drodze publicznej lub prywatnej, a także wypadki w ruchu drogowym, kolejowym, lotniczym i morskim. Przewidziano także symboliczną wypłatę w razie śmierci z dowolnego innego powodu (500 zł). Roczna składa za polisę wynosi 80 zł w niższym i 115 zł w wyższym wariancie.

Jeśli chodzi o proces zawarcia umowy, to również z perspektywy klienta jest on całkowicie cyfrowy. Umowę podpisuje się kodem z SMS-a.

Przeczytajcie także: Pojawił się pomysł standaryzacji produktów ubezpieczeniowych

Jak tłumaczy ecom, przy wdrożeniu wykorzystano stworzony przezeń uniwersalny kalkulator do prostych produktów ubezpieczeniowych. Narzędzie ułatwia tworzenie ścieżek sprzedaży oraz szybkie i ekonomiczne testowanie nowych ofert. automatyzuje proces sprzedaży oraz zapewnia pełną cyfryzację. A o firmie ecom więcej możecie przeczytać w raporcie "Insurtechy w Polsce, vol. 3".

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies