Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Platforma Booksy rozpoczyna sprzedaż wirtualnych kart podarunkowych

Polska jest pierwszym rynkiem, na którym karty są oferowane

Platforma rezerwacyjna Booksy wprowadziła do oferty wirtualne karty podarunkowe. Można je kupić w aplikacji Booksy, a odbiorcy biznesowi mogą zamawiać je na stronie internetowej platformy.

Kupując kartę w aplikacji, należy określić jej wartość. W apce domyślnie wyświetlają się kwoty 50, 100 lub 200 zł, ale można wybrać inną, maksymalnie 1 tys. zł (Booksy akceptuje płatności kartą, Blikiem lub Apple Pay). Następnie karta zostanie zapisana w profilu użytkownika w sekcji karty podarunkowe, a także przesłana w formacie pdf na adres e-mail.

Przeczytajcie także: Klienci fintechu ZEN mogą zasilać konto gotówką we wpłatomatach Planet Cash. Teraz również zbliżeniowo

Środki na karcie można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictem Booksy albo przekazać wirtualny plastik innej osobie. Warunkiem jest, że obdarowana osoba też musi korzystać z aplikacji Booksy. W ciągu 12 miesięcy od aktywacji, bo tyle ważna jest karta, można nią zapłacić we wszystkich salonach beauty zarejestrowanych na Booksy, które pozytywnie przeszły proces weryfikacji KYC (ang. Know Your Customer, czyli poznaj swojego klienta) i akceptują płatności mobilne Booksy.

Przeczytajcie także: W III kw. 2024 r. liczba automatów paczkowych w Polsce przekroczyła 50 tys.

– Polska jest pierwszym rynkiem, na który wprowadzamy kartę podarunkową – mówi Przemysław Barszcz, Country Manager Booksy Polska. Jak podano, w Polsce z usług Booksy korzysta ponad 7,5 mln klientów. Na platformie obecny jest także co drugi biznes należący do tego sektora.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies