Polska jest pierwszym rynkiem, na którym karty są oferowane
Platforma rezerwacyjna Booksy wprowadziła do oferty wirtualne karty podarunkowe. Można je kupić w aplikacji Booksy, a odbiorcy biznesowi mogą zamawiać je na stronie internetowej platformy.
Kupując kartę w aplikacji, należy określić jej wartość. W apce domyślnie wyświetlają się kwoty 50, 100 lub 200 zł, ale można wybrać inną, maksymalnie 1 tys. zł (Booksy akceptuje płatności kartą, Blikiem lub Apple Pay). Następnie karta zostanie zapisana w profilu użytkownika w sekcji karty podarunkowe, a także przesłana w formacie pdf na adres e-mail.
Środki na karcie można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictem Booksy albo przekazać wirtualny plastik innej osobie. Warunkiem jest, że obdarowana osoba też musi korzystać z aplikacji Booksy. W ciągu 12 miesięcy od aktywacji, bo tyle ważna jest karta, można nią zapłacić we wszystkich salonach beauty zarejestrowanych na Booksy, które pozytywnie przeszły proces weryfikacji KYC (ang. Know Your Customer, czyli poznaj swojego klienta) i akceptują płatności mobilne Booksy.
– Polska jest pierwszym rynkiem, na który wprowadzamy kartę podarunkową – mówi Przemysław Barszcz, Country Manager Booksy Polska. Jak podano, w Polsce z usług Booksy korzysta ponad 7,5 mln klientów. Na platformie obecny jest także co drugi biznes należący do tego sektora.