Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polscy sprzedawcy mogą oferować swoje towary na AliExpress

Produkty wystawiane na AliExpress przez lokalnych sprzedających będą mogły być kupowane przez klientów z różnych części świata

AliExpress dopuściło sprzedawców z Polski do swojej platformy. Teraz będą mogli otworzyć własny sklep na platformie i oferować swoje towary zarówno lokalnym klientom, jak i z innych części świata. Zainteresowani sprzedażą na AliExpress mogą już rejestrować się na stronie platformy.

Przeczytajcie także: Na Allegro będzie można kupować alkohol

Jak podkreślono w przesłanej do mediów informacji, warunki współpracy mają być proste i elastyczne, w szczególności nie ma opłaty za otwarcie ani za zamknięcie konta, brak też obowiązku pozostania na platformie oraz brak prowizji przez pierwsze 160 dni. AliExpress ma też zapewnić polskim sprzedawcom wsparcie marketingowe i biznesowe. Platforma pomoże w prowadzeniu sklepu, m.in. oferując optymalizację opisów produktów czy automatyczne tłumaczenie na 15 języków. Intuicyjny system ma zaś pozwolić śledzić ceny i zarządzać promocjami.

Przeczytajcie także: mBank rozwija marketplace w swojej apce

Przedstawiciele AliExpress zaznaczają, że Polska jest dla platformy jednym ze strategicznych rynków. Tutejsi konsumenci najchętniej kupują za jej pośrednictwem produkty z takich kategorii jak: towary szybkozbywalne (FMCG), artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt AGD, uroda, higiena osobista, artykuły dla matki i dziecka, zwierzęta domowe, dom i ogród, motoryzacja oraz elektronika użytkowa. Ważnym etapem w rozwoju chińskiej platformy w Polsce było otwarcie w 2021 r. polskiego magazynu, co znacznie skróciło czas dostaw i podniosło jakość obsługi klientów. Platforma nawiązała też współpracę z InPostem, dzięki czemu może oferować popularne nad Wisłą metody dostaw.

AliExpress jest jedną z największych platform e-commerce na świecie. Jej operator podaje, że obecnie działa w ponad 100 krajach, obsługując ponad 150 mln kupujących. W Polsce rości sobie prawo do drugiego miejsca wśród najbardziej popularnych platform e-zakupowych – ustępując oczywiście Allegro.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies