Produkty wystawiane na AliExpress przez lokalnych sprzedających będą mogły być kupowane przez klientów z różnych części świata
AliExpress dopuściło sprzedawców z Polski do swojej platformy. Teraz będą mogli otworzyć własny sklep na platformie i oferować swoje towary zarówno lokalnym klientom, jak i z innych części świata. Zainteresowani sprzedażą na AliExpress mogą już rejestrować się na stronie platformy.
Jak podkreślono w przesłanej do mediów informacji, warunki współpracy mają być proste i elastyczne, w szczególności nie ma opłaty za otwarcie ani za zamknięcie konta, brak też obowiązku pozostania na platformie oraz brak prowizji przez pierwsze 160 dni. AliExpress ma też zapewnić polskim sprzedawcom wsparcie marketingowe i biznesowe. Platforma pomoże w prowadzeniu sklepu, m.in. oferując optymalizację opisów produktów czy automatyczne tłumaczenie na 15 języków. Intuicyjny system ma zaś pozwolić śledzić ceny i zarządzać promocjami.
Przedstawiciele AliExpress zaznaczają, że Polska jest dla platformy jednym ze strategicznych rynków. Tutejsi konsumenci najchętniej kupują za jej pośrednictwem produkty z takich kategorii jak
AliExpress jest jedną z największych platform e-commerce na świecie. Jej operator podaje, że obecnie działa w ponad 100 krajach, obsługując ponad 150 mln kupujących. W Polsce rości sobie prawo do drugiego miejsca wśród najbardziej popularnych platform e-zakupowych – ustępując oczywiście Allegro.