Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Grecki ubezpieczyciel Interamerican może być zainteresowany wejściem na polski rynek. Zastrzegł tu swoją markę

Do Urzędu Patentowego wpłynęło zgłoszenie dotyczące marki Anytime, należącej do greckiej grupy ubezpieczeniowej

Grecki ubezpieczyciel Interamerican Hellenic Insurance Company zgłosił do polskiego Urzędu Patentowego znak słowno-graficzny “anytime BY INTERAMERICAN”. Logo marki wygląda zaś tak:

Przeczytajcie także: KNF wpisał multiagencję Insur Invest na listę ostrzeżeń

Może to oznaczać, że podmiot planuje wejść na polski rynek, a przynajmniej że taką możliwość rozważa. Zapytaliśmy przedstawicieli firmy, czy zamierzają rozpocząć działalność w Polsce. Niestety udzielono nam jedynie zdawkowej odpowiedzi. – Prowadzimy stałą ewaluację potencjalnych rynków poprzez strategiczne analizy i badania, obejmujące znaki towarowe i czynniki regulacyjne, aby zadbać o zgodność z naszymi celami biznesowymi – przekazano w komentarzu.

Przeczytajcie także: Ubezpieczyciele komunikacyjni coraz bardziej pod kreską

Interamerican to założona pod koniec lat 60. ubiegłego wieku grecka firma ubezpieczeniowa, oferująca zarówno ubezpieczenia majątkowe, jak i życia i zdrowia, a także usługi assistance. Swego czasu przejęta została przez Eureko, a obecnie należy do holenderskiej grupy Achmea. Interamerican działa na swoim macierzystym rynku, gdzie jest jednym z największych podmiotów, oraz na Cyprze. Anytime to należąca do niej marka zorientowana na sprzedaż bezpośrednią w kanałach cyfrowych. Pod tym brandem oferowane są proste ubezpieczenia dla klientów indywidualnych, jak polisy komunikacyjne, podróżne czy mieszkaniowe.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies