Soonly chce mieć bogatszą ofertę produktową, dopasowaną do różnych segmentów klientów
Soonly szykuje się do wprowadzenia nowej marki na rynek: Vivigo. Podmiot zgłosił już jej nazwę i logo do Urzędu Patentowego. A logotyp nowego brandu będzie wyglądał tak:
W odpowiedzi na pytanie serwisu cashless.pl o to, czego się spodziewać po nowej marce, Piotr Mazan, wiceprezes Soonly, tłumaczy, że podmiot chce mieć bogatszą ofertę produktową dopasowaną do różnych segmentów klientów. Firma dostrzega na rynku nisze, których potencjał chciałaby wykorzystać, a rozbudowana oferta ma zbliżyć ją do oczekiwań szerszej grupy klientów. – Pojedynczy brand, nawet tak bardzo rozpoznawalny jak Vivus, nie zapewni efektywnej komunikacji do wszystkich tych klientów. Dlatego konsekwentnie budujemy rodzinę naszych marek i produktów, zaczynając od Vivusa i Zaplo, od niedawna Patento, a w przyszłości także Vivigo. Nie chciałbym zdradzać więcej szczegółów na tak wczesnym etapie, ale będzie to produkt lekki i zwinny, jak inne produkty z naszej stajni – deklaruje Piotr Mazan.
Soonly to jeden z największych graczy na rynku pożyczkowym w Polsce. Przypomnę, że spółka powstała po przekształceniach własnościowych, jakie miały miejsce w grupie 4Finance, do której należał polski Vivus. W 2022 r. Ewa Wernerowicz, ówczesna prezeska, a obecnie członki rady nadzorczej spółki, zdecydowała się wykupić wszystkie udziały w Vivusie, aby odciąć firmę od rosyjskiego kapitału. Od tej pory zrepolonizowana spółka rozwija się jako Soonly, a Vivus pozostaje jej najbardziej rozpoznawalną marką.