Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Soonly chce wprowadzić na rynek nową markę. Właściciel Vivusa zarejestrował znak Vivigo

Soonly chce mieć bogatszą ofertę produktową, dopasowaną do różnych segmentów klientów

Soonly szykuje się do wprowadzenia nowej marki na rynek: Vivigo. Podmiot zgłosił już jej nazwę i logo do Urzędu Patentowego. A logotyp nowego brandu będzie wyglądał tak:

Przeczytajcie także: Były właściciel Vivusa nie wróci na polski rynek

W odpowiedzi na pytanie serwisu cashless.pl o to, czego się spodziewać po nowej marce, Piotr Mazan, wiceprezes Soonly, tłumaczy, że podmiot chce mieć bogatszą ofertę produktową dopasowaną do różnych segmentów klientów. Firma dostrzega na rynku nisze, których potencjał chciałaby wykorzystać, a rozbudowana oferta ma zbliżyć ją do oczekiwań szerszej grupy klientów. – Pojedynczy brand, nawet tak bardzo rozpoznawalny jak Vivus, nie zapewni efektywnej komunikacji do wszystkich tych klientów. Dlatego konsekwentnie budujemy rodzinę naszych marek i produktów, zaczynając od Vivusa i Zaplo, od niedawna Patento, a w przyszłości także Vivigo. Nie chciałbym zdradzać więcej szczegółów na tak wczesnym etapie, ale będzie to produkt lekki i zwinny, jak inne produkty z naszej stajni – deklaruje Piotr Mazan.

Przeczytajcie także: UniCredit chce przejąć 30 proc. udziałów w Comerzbanku

Soonly to jeden z największych graczy na rynku pożyczkowym w Polsce. Przypomnę, że spółka powstała po przekształceniach własnościowych, jakie miały miejsce w grupie 4Finance, do której należał polski Vivus. W 2022 r. Ewa Wernerowicz, ówczesna prezeska, a obecnie członki rady nadzorczej spółki, zdecydowała się wykupić wszystkie udziały w Vivusie, aby odciąć firmę od rosyjskiego kapitału. Od tej pory zrepolonizowana spółka rozwija się jako Soonly, a Vivus pozostaje jej najbardziej rozpoznawalną marką.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies