Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wordline znalazł nowe zastosowanie dla softposa w dużym handlu

Z terminali aplikacyjnych mogą już korzystać pracownicy salonów Medicine do przyjmowania płatności za produkty zamawiane z dostawą do domu

Worldline, który znany jest w Polsce m.in. z tego, że zainwestował w Softpos, czyli fintech rozwijający terminal aplikacyjny, znalazł dla tej innowacji nowe zastosowanie. Spotkać się z nim możecie w salonach odzieżowych firmy Medicine, obecnej także na polskim rynku. Aplikacja, umożliwiająca przyjmowanie płatności, trafiła na urządzenia o nazwie Zebra, którymi pracownicy salonów Medicine posługują się do zamawiania produktów, gdy w salonie brakuje preferowanego przez klienta rozmiaru czy koloru ubioru.

Przeczytajcie także: Kody Blik na terminalach aplikacyjnych od Worldline

Jak tłumaczy Maciej Stępień, dyrektor e-commerce w Medicine, dzięki nowemu rozwiązaniu klient może nie tylko zamówić brakujący element ubioru, ale także od razu za niego zapłacić. Nie musi w tym celu podchodzić do kasy, do której często stoi kolejka. Potwierdzenie zakupu otrzyma na wskazany adres e-mail, a zamówiony produkt zostanie wysłany do domu. – Ta funkcja będzie kolejnym, ważnym etapem wdrażania strategii omnichannelowej – mówi Maciej Stępień.

Przeczytajcie także: Nazwa Carsmile zniknęła z polskiego rynku

Upowszechnienie się terminali aplikacyjnych, które można zainstalować na niemal dowolnym urządzeniu będącym na wyposażeniu pracowników sklepów stacjonarnych, daje zupełnie nowe możliwości poprawiania jakości obsługi klientów. Pozwala na przykład na rozładowywanie kolejek w szczytach zakupowych. Wcześniej w takich sytuacjach zazwyczaj wyposażano pracowników wędrujących między półkami w przenośne terminale płatnicze, co było kosztowne i mało wygodne. Softposy mogą więc zdobyć popularność nie tylko wśród małych przedsiębiorców, ale znaleźć też swoje miejsce w dużym handlu.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies