Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zen wydał nową limitowaną kartę. Użytkownicy mogą zbierać "kryształy" i wymieniać je na "kamienie mocy"

Karcie towarzyszy program lojalnościowy Skarbiec Zen, a także szereg innych benefitów

Jeden z czytelników cashless.pl doniósł nam o limitowanej ofercie fintechu Zen, na którą składa się nowa karta wydawana przez fintech oraz program lojalnościowy. Rozwiązanie kierowane jest obecnie do przedsiębiorców i – jak na razie – można z niego skorzystać jedynie po otrzymaniu zaproszenia od Zen. Czy jest to pilotaż większego przedsięwzięcia i czy planowane jest udostępnienie oferty szerszemu gronu klientów? Kiedy dostaniemy więcej informacji na ten temat, przygotujemy kolejny tekst.

Przeczytajcie także: Cinkciarz wprowadza wielowalutowe karty biznesowe

Nowa karta, wydawana w ramach projektu Zenith, nosi logo Mastercarda, a towarzyszy jej szereg benefitów. Zapewnia ona m.in. dostęp do saloników lotniskowych na całym świecie, roaming bez dodatkowych opłat (również na całym świecie), dodatkową dwuletnią gwarancję na elektronikę kupioną kartą Zen oraz dostęp do programu Mastercard Bezcenne Chwile.

Karta pozwala również czerpać korzyści z programu lojalnościowego Skarbiec Zen. Za każe wydane 33 euro nową kartą Zenith klient otrzymuje "kryształ". Może też wygrać dodatkowe kryształy – im większa jest suma pojedynczej transakcji, tym szansa na otrzymanie kryształu ekstra jest większa. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby kryształów użytkownik może je przekształcić na jeden z "kamieni mocy", które zapewnią mu dodatkowe bonusy przy kolejnych transakcjach określonego typu.

Przeczytajcie także: PKO BP wchodzi w kredyty ratalne

Jeśli użytkownik uzbiera odpowiednią liczbę kryształów, by móc wymienić je na "kamień oszczędności", może liczyć na dodatkowy moneyback przy opłatach za gaz, prąd, paliwo, internet i media. Wartość tego benefitu jest losowana przy tworzeniu kryształu, a wynosić może od 15 do 50 euro. Wymiana kryształów na "kamień rozrywki" zapewnia zwrot od 5 do 30 euro (wartość dla danego klienta jest losowana) na zakupy muzyczne, książkowe, filmowe i gamingowe oraz subskrypcje (np. Spotify, Netflix).

Z kolei "kamień dobroci" gwarantuje zwrot od 5 do 15 euro (także losowo) za wybrane transakcje charytatywne (np. WOŚP, Siepomaga). "Kamień na zakupy" zwiększa wartość moneybacku użytkownika karty Zen o od 50 do 100 proc. jego aktualnej wartości. Oznacza to, że klient z aktywnym kamieniem na zakupy, który miał szczęście w losowaniu, może liczyć nawet na 30-proc. moneyback w ponad 150 sklepach partnerskich fintechu (np. Zalando, Decathlon, MediaMarkt). Dzięki "kamieniowi relaksu" użytkownik nowej karty Zen może liczyć na zwrot – w zależności od tego, czy szczęście mu sprzyjało przy tworzeniu kryształu – od 2 do 7 euro za małe codzienne przyjemności, jak kawa czy przekąski. A wymiana kryształów na "kamień fortuny" daje możliwość uzyskania od 30 do 1000 euro zwrotu za wybrane transakcje (także wartość losowana).

Jak wspomniałam, Zen zdecydował się ograniczyć dostęp do tej oferty – po otrzymaniu stosownego zaproszenia od fintechu klient ma 14 dni na zamówienie nowej karty, o ile wcześniej nie wyczerpie się pula kart przewidzianych do wydania w ramach tego projektu. Aby móc zamówić kartę Zenith z dostępem do programu lojalnościowego, użytkownik musi mieć również najnowszą wersję aplikacji, czyli Android 1.103.0 lub iOS 1.103.0.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies