"Najbardziej życiowy ubezpieczyciel", "Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Vienna Life" – to możliwe hasła towarzyszące nowemu logotypowi
Grupa VIG szykuje się do zmiany logotypu dla swojego ubezpieczyciela życiowego. Nowe logo zostało zgłoszone do Urzędu Patentowego, a towarzyszy mu także kilka propozycji tzw. claimu marki, czyli hasła przedstawiającego brand.
Przypomnę, że w ramach trwającej w grupie VIG konsolidacji łączą się trzy spółki życiowe: Compensa Życie, Vienna Life i Aegon. Połączenie spółek odbywa się przez przeniesienie majątku Aegonu i Vienny Life na Compensę Życie jako spółkę przejmującą, ale ta ostatnia docelowo zmieni nazwę na Vienna Life i pod tą marką działać będzie powstały w wyniku fuzji podmiot. Grupa zapowiadała, że chciałaby sfinalizować ten proces w IV kwartale tego roku. I wygląda na to, że uda jej się spełnić tę zapowiedź w pierwszym możliwym terminie. Aegon poinformował już bowiem swoich klientów, że od 1 października ich ubezpieczycielem będzie Vienna Life. Zgodę na to połączenie KNF wydała w czerwcu.
Choć nowo powstały ubezpieczyciel ma nosić nazwę jednego z łączonych podmiotów, to marka ta ma reprezentować zupełnie nową tożsamość przyszłej firmy – zaznaczał VIG, informując w kwietniu o wyborze brandu. Wydaje się, że sprzyjać temu będzie częściowy rebranding. Starej nazwie będzie bowiem towarzyszyć nowe logo, zmieniona także zostanie kolorystyka marki. Dotychczasowy logotyp Vienny Life wyglądał bowiem tak:
A znak zgłoszony do Urzędu Patentowego prezentuje się tak:
Przy logotypie widnieje jeden z możliwych claimów marki, czyli haseł przedstawiających ubezpieczyciela. Inne propozycje to: Najbardziej życiowa firma, Najbardziej życiowy ubezpieczyciel oraz Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Vienna Life.