Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Z początkiem października VIG połączy swoje spółki życiowe. Podmiot będzie działał pod nazwą Vienna Life, ale zyska nowe logo

"Najbardziej życiowy ubezpieczyciel", "Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Vienna Life" – to możliwe hasła towarzyszące nowemu logotypowi

Grupa VIG szykuje się do zmiany logotypu dla swojego ubezpieczyciela życiowego. Nowe logo zostało zgłoszone do Urzędu Patentowego, a towarzyszy mu także kilka propozycji tzw. claimu marki, czyli hasła przedstawiającego brand.

Przeczytajcie także: Banki a rekomendacja U

Przypomnę, że w ramach trwającej w grupie VIG konsolidacji łączą się trzy spółki życiowe: Compensa Życie, Vienna Life i Aegon. Połączenie spółek odbywa się przez przeniesienie majątku Aegonu i Vienny Life na Compensę Życie jako spółkę przejmującą, ale ta ostatnia docelowo zmieni nazwę na Vienna Life i pod tą marką działać będzie powstały w wyniku fuzji podmiot. Grupa zapowiadała, że chciałaby sfinalizować ten proces w IV kwartale tego roku. I wygląda na to, że uda jej się spełnić tę zapowiedź w pierwszym możliwym terminie. Aegon poinformował już bowiem swoich klientów, że od 1 października ich ubezpieczycielem będzie Vienna Life. Zgodę na to połączenie KNF wydała w czerwcu.

Choć nowo powstały ubezpieczyciel ma nosić nazwę jednego z łączonych podmiotów, to marka ta ma reprezentować zupełnie nową tożsamość przyszłej firmy – zaznaczał VIG, informując w kwietniu o wyborze brandu. Wydaje się, że sprzyjać temu będzie częściowy rebranding. Starej nazwie będzie bowiem towarzyszyć nowe logo, zmieniona także zostanie kolorystyka marki. Dotychczasowy logotyp Vienny Life wyglądał bowiem tak:

Przeczytajcie także: Alllianz "uberyzuje" umawianie wizyt lekarskich

A znak zgłoszony do Urzędu Patentowego prezentuje się tak:

Przy logotypie widnieje jeden z możliwych claimów marki, czyli haseł przedstawiających ubezpieczyciela. Inne propozycje to: Najbardziej życiowa firma, Najbardziej życiowy ubezpieczyciel oraz Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Vienna Life.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies