Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Z początkiem października VIG połączy swoje spółki życiowe. Podmiot będzie działał pod nazwą Vienna Life, ale zyska nowe logo

"Najbardziej życiowy ubezpieczyciel", "Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Vienna Life" – to możliwe hasła towarzyszące nowemu logotypowi

Grupa VIG szykuje się do zmiany logotypu dla swojego ubezpieczyciela życiowego. Nowe logo zostało zgłoszone do Urzędu Patentowego, a towarzyszy mu także kilka propozycji tzw. claimu marki, czyli hasła przedstawiającego brand.

Przeczytajcie także: Banki a rekomendacja U

Przypomnę, że w ramach trwającej w grupie VIG konsolidacji łączą się trzy spółki życiowe: Compensa Życie, Vienna Life i Aegon. Połączenie spółek odbywa się przez przeniesienie majątku Aegonu i Vienny Life na Compensę Życie jako spółkę przejmującą, ale ta ostatnia docelowo zmieni nazwę na Vienna Life i pod tą marką działać będzie powstały w wyniku fuzji podmiot. Grupa zapowiadała, że chciałaby sfinalizować ten proces w IV kwartale tego roku. I wygląda na to, że uda jej się spełnić tę zapowiedź w pierwszym możliwym terminie. Aegon poinformował już bowiem swoich klientów, że od 1 października ich ubezpieczycielem będzie Vienna Life. Zgodę na to połączenie KNF wydała w czerwcu.

Choć nowo powstały ubezpieczyciel ma nosić nazwę jednego z łączonych podmiotów, to marka ta ma reprezentować zupełnie nową tożsamość przyszłej firmy – zaznaczał VIG, informując w kwietniu o wyborze brandu. Wydaje się, że sprzyjać temu będzie częściowy rebranding. Starej nazwie będzie bowiem towarzyszyć nowe logo, zmieniona także zostanie kolorystyka marki. Dotychczasowy logotyp Vienny Life wyglądał bowiem tak:

Przeczytajcie także: Alllianz "uberyzuje" umawianie wizyt lekarskich

A znak zgłoszony do Urzędu Patentowego prezentuje się tak:

Przy logotypie widnieje jeden z możliwych claimów marki, czyli haseł przedstawiających ubezpieczyciela. Inne propozycje to: Najbardziej życiowa firma, Najbardziej życiowy ubezpieczyciel oraz Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Vienna Life.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies