Ubezpieczenie można kupić samodzielnie w e-shopie multiagencji
Unilink wprowadził do swojego e-shopu ubezpieczenie rowerów i hulajnóg elektrycznych. Produkt o nazwie "Zakręcona ochrona" został przygotowany we współpracy z Colonnade Insurance.
"Zakręcona ochrona" to pakiet, na który składa się casco pojazdu oraz NNW i OC dla właściciela. Ubezpieczenie skierowane jest do posiadaczy rowerów, rowerów elektrycznych i e-hulajnóg. Ochroną można objąć zarówno sprzęt nowy, jak i używany, ale nie starszy niż 6 lat. Polisa chroni na wypadek zniszczenia urządzenia, jak i utraty w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku. Klient sam ustala sumę ubezpieczenia casco swojego jednośladu (kwotę, do której ubezpieczyciel pokryje koszty związane z utratą lub zniszczeniem pojazdu) na podstawie kosztu nabycia jednośladu – maksymalnie może to być 20 tys. zł.
Ubezpieczenie dostępne jest w trzech wariantach, różniących się m.in. sumami ubezpieczenia w zakresie OC i NNW. Górna granica odpowiedzialności ubezpieczyciela za szkody wyrządzone przez kierującego rowerem lub hulajnogą (OC) to w zależności od wybranego wariantu 20 tys. zł, 100 tys. zł lub 250 tys. zł. Z kolei w przypadku NNW sumy ustalono odpowiednio na poziomach: 20 tys. zł, 50 tys. zł i 100 tys. zł. Ubezpieczony może po wypadku skorzystać także z assistance medycznego, obejmującego m.in. organizację i pokrycie kosztów wizyty lekarskiej, transportu medycznego, organizację rehabilitacji, pomoc domową oraz opiekę nad dziećmi.
W wyższych wariantach polisa może obejmować wyposażenie i bagaż. Dodatkowo zakres ubezpieczenia można poszerzyć o ochronę podczas wyczynowego uprawniania sportu.
A o tym, jakie oferty dla rowerzystów mają inni ubezpieczyciele, przeczytacie w tekście: Ubezpieczenie roweru. Na jaką ochronę można liczyć i jak kupić polisę bez wychodzenia z domu?.
"Zakręconą ochronę" klient może samodzielnie kupić na stronie e-shopu Unilinka. Jeśli wykorzysta do tego kod przekazany mu przez agenta lub trafi na stronę z linka agenta, otrzyma 10 proc. zniżki. Uruchomiona rok temu platforma ma służyć zarówno klientom, jak i agentom. Przy sprzedaży prostych produktów agent może skierować klienta do tego narzędzia, przesyłając mu link. Zarówno pierwszy zakup, jak i ewentualne kolejne wybory klienta będą automatycznie przypisywane do tego samego doradcy. A ponieważ narzędzie jest zintegrowane z innymi systemami sprzedażowymi Unilinka, agent może na bieżąco monitorować postępy sprzedaży.
Jak wspomniałam, dostawcą ochrony w nowo wprowadzonym produkcie jest Colonnade. "Zakręcona ochrona" jest kolejnym ubezpieczeniem przygotowanym przez to towarzystwo dla Unilinka. Niedawno podmioty ogłosiły także, że zamierzają zacieśniać współpracę.