Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pierwsi klienci VeloBanku już mogą korzystać z nowego gadżetu w aplikacji – kredytu VeloFotka

VeloFotka to funkcja w aplikacji, która pozwala na inicjowanie wniosku o kredyt zdjęciem przedmiotu, który chce się kupić

Pierwsi klienci VeloBanku dostali już zaproszenie do skorzystania z nowej usługi w aplikacji mobilnej, czyli VeloFotki. Rozwiązanie ma wykorzystywać sztuczną inteligencję i pomagać w składaniu wniosku o kredyt ratalny. Pierwsze doniesienia o pracach nad tą nowością pojawiły się miesiąc temu, o czym mogliście przeczytać w tekście VeloBank pracuje nad nową usługą o nazwie VeloFotka. Robicie zdjęcie przedmiotu i zaciągacie na niego kredyt.

Przeczytajcie także: eService wprowadził nowy terminal aplikacyjny

Jak to działa? Po uruchomieniu aplikacji i wyborze nowej funkcji klient może zrobić zdjęcie przedmiotu, który chce kupić, oraz etykiety z jego ceną. Następnie sztuczna inteligencja ma rozpoznać przedmiot oraz oszacować wartość. Wszystko, wraz z oceną wiarygodności finansowej klienta, przyznaniem i wypłatą kredytu ma trwać kilkanaście sekund.

Przeczytajcie także: Idą duże zmiany w płatnościach za parkowanie w Warszawie

Z informacji w aplikacji VeloBanku wynika, że za pomocą VeloFotki można składać wnioski o zakup przedmiotów w sklepach stacjonarnych i internetowych. Minimalna kwota kredytu to 100 zł, a maksymalna – 6,5 tys. zł. Maksymalny okres kredytowania to dwa lata, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania – 0 proc.

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies