Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Będzie kolejny gracz na rynku płatności odroczonych w Polsce. Testy nowej usługi prowadzi już InPost

Rozwiązanie dostarczane przez Aion będzie uzupełniało funkcjonalność InPost Pay

W serwisie Polityka Insight ukazał się dzisiaj tekst na temat rozwoju usługi InPost Pay. W moim odczuciu najważniejszą informacją, spośród wszystkich, przekazanych w rozmowie z serwisem przez wiceprezesa InPostu Szymona Wałacha, jest ta o rychłym udostępnieniu w usłudze InPost Pay płatności odroczonych. Obecnie trwa pilotaż rozwiązania, prowadzony przez kilkuset testerów. Komercyjne udostępnienie usługi planowane jest jeszcze w tym roku.

Przeczytajcie także: Polski fintech może wydawać karty w Niemczech

InPost, przy swoim rozwiązaniu płatniczym InPost Pay, współpracuje z Aionem. Również w obszarze płatności odroczonych spółka współpracuje z bankiem przejętym niedawno przez włoski UniCredit. Płatności odroczone od InPostu będą konkurować z kilkoma innymi usługami tego rodzaju, ugruntowanymi już na polskim rynku, w tym Allegro Pay, PayPo, Klarna i Twisto.

Przeczytajcie także: Szymon Wałach o rozwoju InPost Pay

A wracając do InPost Pay, operator usługi podaje, że aktywowało ją już 3 mln klientów i że jest dostępna w prawie 300 sklepach (z aplikacji InPost wynika, że w 266). Wśród nich przeważają mniejsze biznesy, choć są też i większe, jak np. sklep Komputronika. Niestety, firma konsekwentnie nie upublicznia informacji na temat aktywności klientów, tzn. ile spośród tych 3 mln osób wykonuje transakcje.

Źródło: Polityka Insight

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies