Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Operator aplikacji ZnanyLekarz wprowadza płatności Autopay

Dzięki temu podczas rezerwacji wizyty u specjalisty od razu można zapłacić kartą, Blikiem lub szybkim przelewem

Biuro prasowe Autopay donosi o nowym wdrożeniu płatności elektronicznych. Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej i internetowego serwisu ZnanyLekarz mogą podczas umawiania się na wizytę u specjalisty od razu zapłacić za nią przy pomocy bramki płatniczej Autopay. Mogą przy tym skorzystać z najpopularniejszych narzędzi płatniczych takich jak: Blik, szybki przelew czy karta bankowa. Jeśli zdecydują się na tę ostatnią i zapamiętają jej dane, przy kolejnej rezerwacji nie będą musieli ich podawać.

Przeczytajcie także: Autopay wzmacnia zespół

ZnanyLekarz to jeden z najpopularniejszych na polskim rynku serwisów do umawiania wizyt lekarskich. Firma podaje, że świadczy usługi dla ponad 60 tys. lekarzy a pacjenci odwiedzający tę platformę umawiają ok. 2 mln wizyt miesięcznie. Płatności online od Autopay mają każdy z takich procesów ułatwić. – Specjalista otrzymuje środki bezpośrednio z Autopay. Po opłaceniu wizyty przez pacjenta status płatności jest od razu widoczny dla lekarza. Tym samym termin wskazany przez osobę rezerwującą jest zablokowany – mówi Norbert Bomber, dyrektor ds. partnerstw w Autopay.

Przeczytajcie także: Autopayu uruchamia pilotaż usługi Click to Pay

Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Z usług Autopay korzysta ponad 10 mln osób miesięcznie. W minionym roku spółka przeszła rebranding (wcześniej funkcjonowała pod nazwą Blue Media). Firma zdobyła tytuł Fintech Roku 2024 a jej prezes – Andrzej Antoń – tytuł Osobowość Fintech 2024, podczas tegorocznego wydarzenia z cyklu Cashless Fintech Evening. Więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies