Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
W lipcu Alior nie powtórzył na Facebooku czerwcowego sukcesu

Tym razem lajków wystarczyło mu jedynie na zdobycie pierwszego miejsca wśród najbardziej angażujących stron z branży finansowej

Pamiętacie, jak w zeszłym miesiącu Alior jednym wpisem na Facebooku awansował o tysiąc pozycji i znalazł się w pierwszej dziesiątce polskich stron, które zaangażowały największą liczbę użytkowników tego medium społecznościowego? Wpis dotyczył mistrzostw w piłce nożnej i zachęcał do kibicowania polskiej drużynie.

Bank poszedł za ciosem i w lipcu ponownie nawiązywał do tego wydarzenia w jednym ze swoich wpisów. "Oglądanie Mistrzostw nie będzie już tym samym... Biało−Czerwoni dali z siebie wszystko! Dziękujemy piłkarzom i kibicom! Rozpiera nas duma! Jesteście wielcy!".

Przeczytajcie także: Ekspresowo wysyłacie coraz mniejsze kwoty

Jednak tym razem się nie udało i w ogólnym zestawieniu najbardziej angażujących stron na FB Alior przepadł z kretesem. Kliknięć, polubień i komentarzy wystarczyło natomiast, by otworzyć ranking profili banków i instytucji finansowych.

Pod względem liczby fanów sytuacja nie zmienia się od miesięcy. Nadal dominuje BZ WBK, którego profil polubiło ponad 277,5 tys. zarejestrowanych na Facebooku. Zwróćcie uwagę, że w lipcu najwięcej nowych fanów przyciągnął Pekao, który dzięki temu awansował w rankingu największych stron o jedną pozycję z miejsca 11 na 10.

Ranking biorący pod uwagę obsługę klienta, czyli czas i skalę reakcji na zamieszczane na stronie komentarze, otwiera tak jak w czerwcu Idea Bank.

Przeczytajcie także: Największe sieci bankomatów w Polsce. Raport Cashless

Na drugie miejsce wskoczył profil Moje Inteligo, z bardzo dobrym ponad 97 proc. udziałem wpisów, na które zareagowała obsługa konta. Na uwagę zasługuje też profil Euro Banku, który awansował o cztery miejsca i zajął w tym zestawieniu piątą pozycję.

W ubiegłym miesiącu, gdy napisałem o, jak się okazuje, jednorazowym sukcesie Aliora, pytaliście w komentarzach, co takie zestawienia mówią o bankach, ich działaniach, czyli co z tego wynika. Wystarczyło poczekać miesiąc, porównać wyniki i wnioski każdy może wyciągnąć sam. A swoją drogą, gdybym znał przepis na przyciągnięcie tysięcy a najlepiej milionów fanów…

Raport jest przygotowywany na podstawie danych zbieranych przez firmę Sotrender i publikowanych w "Fanpage Trends" .

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies