Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Warta udostępnia mikroprzedsiębiorcom swój serwis kliencki. Rezygnuje z wysyłania linków do finalizacji transakcji

Na razie nowy proces akceptacji umowy zostanie wprowadzony dla części produktów

Warta otwiera swój portal obsługowy dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Od 21 lipca będą mogli korzystać z serwisu Moja Warta, który dotychczas dostępny był jedynie dla klientów indywidualnych.

Przeczytajcie także: Spada wartość inwestycji w insurtech

Użytkownicy serwisu Moja Warta znajdą w nim informacje o swoich polisach – warunki, zakres i okres ochrony – oraz załatwią niektóre sprawy. W przypadku mikroprzedsiębiorców będą to zarówno dane dotyczące ubezpieczeń firmowych jak i prywatnych (o ile przy ich zawieraniu klient podał numer PESEL).

Co istotne, udostępnienie serwisu Moja Warta klientom prowadzącym JDG oznacza również zmianę sposobu, w jaki mikroprzedsiębiorcy akceptują polisy wystawiane zdalnie przez agentów. Dotychczas zdalny zakup polegał na przesłaniu przez agenta linka do zatwierdzenia polisy i płatności. Teraz klient zrobi to w serwisie Moja Warta. Nowy proces wprowadzany jest na razie dla części ubezpieczeń (komunikacyjne, dla małych przedsiębiorstw, mieszkaniowe, osobowe, rolne, koszty odwołania podróży). Kolejne produkty dołączą do nich w nadchodzących miesiącach.

Przeczytajcie także: Nowości w portalu Mapa Agentów

Już przy wprowadzaniu nowej metody akceptacji polis dla klientów indywidualnych Warta zaznaczała, że ten sposób jest po prostu bezpieczniejszy niż wysyłanie maili z dokumentami ubezpieczeniowymi w załącznikach i z linkami do finalizacji transakcji. Przy pierwszym logowaniu do serwisu użytkownik musi zweryfikować swoją tożsamość za pomocą aplikacji mObywatel lub usługi mojeID. Do kolejnych logowań (a także w przypadku klientów już wcześniej zarejestrowanych w bazie Warty) wystarczy podanie numeru telefonu lub numeru PESEL i jednorazowego hasła przesłanego SMS-em.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies