Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowości w portalu Mapa Agentów: dodawanie polis do portfela Google i sztuczna inteligencja odpowiadająca na pytania o OWU

Mapa Agentów to portal ułatwiający kontakty klientów z pośrednikami oraz wspierający tych ostatnich w pracy

Mapa Agentów planuje w najbliższych tygodniach wdrożyć kilka ciekawych nowości dla agentów i klientów korzystających z ich usług. Pracuje m.in. nad integracją z usługą Google Wallet. W rezultacie agenci korzystający z CRM-u Mapy Agentów będą mogli po wystawieniu polisy wysłać ją do portfela Google. Dzięki temu polisę będzie można mieć zawsze pod ręką w telefonie, a dodatkowo można będzie liczyć na powiadomienie o kończącym się okresie ochrony. Podobne udogodnienie wciąż jest jeszcze rzadkością na naszym rynku, oferują je pojedyncze podmioty, np. kilka miesięcy temu wprowadziła je Comperia Ubezpieczenia.

Przeczytajcie także: Compensa i Wiener już po fuzji

Z kolei codzienną pracę agentów ma ułatwiać Asystent Agenta. Uciążliwością dla pośredników jest konieczność analizowania przepastnych OWU wielu firm i wyszukiwania w nich potrzebnych informacji. Narzędzie rozwijane przez twórców Mapy Agentów wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję, by pomóc pośrednikom w dotarciu do niezbędnych informacji. Wystarczy, że agent zada na czacie pytanie o intrygującą go kwestię, a sztuczna inteligencja zwróci odpowiedź na podstawie analizy dokumentów.

Zgodnie z założeniami, Asystent Agenta ma być cały czas "douczany" – przewidziano specjalny moduł, który umożliwia ocenę odpowiedzi bota i ich korektę ze strony użytkowników. Obecnie narzędzie jest na etapie testów, podczas których korzysta z niego wybrana grupa agentów Alwis & Secura. W perspektywie miesiąca ma jednak zostać udostępnione szerszemu gronu.

Asystent Agenta będzie kolejnym botem w portfolio Mapy Agentów. Pośrednicy i ich klienci już teraz mogą korzystać z SecuraBota, który ma ułatwiać komunikację między obiema stronami. Bot przeprowadzi za agenta wstępne rozpoznanie potrzeb klienta (APK), przedstawi wymagane prawem pełnomocnictwa oraz uzyska niezbędne zgody, a następnie prześle pośrednikowi podsumowanie rozmowy z klientem i jego dane kontaktowe. Dzięki temu agent może się skupić już tylko na dobraniu i przesłaniu klientowi odpowiedniej dla niego oferty.

Bot ma również moduł analizy i porównywania OWU, dzięki czemu klient od razu może kupić online wybrane typy ubezpieczeń. SecuraBot jest obecnie dostępny na wizytówkach agentów w portalu Mapa Agentów, jak również jako niezależna wtyczka umożliwiająca osadzenie na prywatnych stronach agentów.

Przeczytajcie także: wefox opuści Polskę

Mapa Agentów to projekt rozwijany pod skrzydłami multiagencji Alwis & Secura, który ma ułatwiać klientom znajdowanie agentów i kontaktowanie się z nimi, a pośredników wspierać w ich codziennej pracy. Podstawowe narzędzia – jak możliwość stworzenia swojej wizytówki w serwisie – są dostępne bezpłatnie. W planach jest jednak uruchomienie dostępu premium do platformy, dzięki czemu agent będzie miał dostęp do szerszego zestawu narzędzi.  

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies