Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Amazon też będzie sprzedawał niemarkową taniochę z Chin. Firma stworzy konkurencję dla Temu i Shein

Nowy sklep Amazona ma wystartować jeszcze w tym roku, na razie w Stanach Zjednoczonych

Zagraniczne media, w tym The Information, donoszą, że amerykański potentat handlu internetowego – Amazon, podejmie rękawicę rzuconą przez platformy takie jak Temu i Shein, sprzedające tanie, niemarkowe produkty pochodzące z Chin. Amerykanie mają zamiar uruchomić nowy sklep, który umożliwi chińskim producentom wysyłkę produktów bezpośrednio do klientów w USA. To będzie go odróżniać od głównego serwisu Amazona, na którym sprzedawcy z Chin już są, ale mają ofertę ograniczoną do produktów magazynowanych w Stanach, skąd są realizowane zamówienia.

Przeczytajcie także: W mObywatelu będzie więcej płatności

Projekt Amazona wystartuje w USA prawdopodobnie jeszcze w tym roku. W nowym sklepie będzie można zamawiać głównie produkty lifestylowe i modowe, w większości przypadków kosztujące nie więcej niż 20 dolarów. Zamówienia mają być realizowane w ciągu ok. 10 dni. Nowy sklep ma być dostępny w pierwszej kolejności dla klientów amerykańskich – nie wiadomo czy, a jeśli tak to kiedy zostanie uruchomiony na innych rynkach, na których działa Amazon.

Przeczytajcie także: Allegro będzie walczyć z podróbkami

Temu i Shein, oferujące chińską taniochę, w ostatnim czasie robią karierę na wielu rynkach, również w Polsce. Szczególną popularnością cieszy się sklep Temu, który, jak wynika z badań, ma kilkanaście milionów użytkowników, czyli więcej niż od dawna działający tu AliExpress, i liczbą odwiedzających ustępuje miejsca jedynie Allegro.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies