Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pekao poprawia funkcjonalność PeoPay. Bilety komunikacyjne dostępne bez logowania do aplikacji

W najnowszej aktualizacji apki PeoPay wprowadzono także, oparte na geolokalizacji, podpowiedzi dotyczące strefy parkowania

Bank Pekao udostępnił nową wersję aplikacji mobilnej PeoPay. Zawiera ona kilka nowości, które mogą zainteresować klientów. Szczególnie tych, którzy wykorzystują tę apkę do kupowania biletów komunikacji miejskiej oraz płacą w niej za parking.

Przeczytajcie także: Jak koncerny paliwowe utrudniają płatności za ładowanie elektryków

Jak wynika z komunikatu Pekao, w PeoPay oznaczonej numerem wersji 4.67 klient ma dostęp do biletów komunikacji miejskiej bez logowania na rachunek. Po zakupie skrót z cyferką wskazującą na liczbę aktywnych biletów pojawi się na stronie startowej PeoPay. Wystarczy go wybrać, aby poznać szczegóły i móc okazać bilet do kontroli.

Przeczytajcie także: Alior realizuje kolejne etapy wyjścia z rynku rumuńskiego

Druga z udostępnionych właśnie funkcji dotyczy usługi opłacania parkowania w centrach miast. Teraz PeoPay będzie podpowiadać nazwę strefy, w której znajduje się kierowca. Ta usługa przydatna jest w miejscowościach, gdzie w różnych dzielnicach obowiązują różne stawki za pozostawienie samochodu na miejscu do parkowania. Nowa funkcja PeoPay oparta jest na geolokalizacji.

Pekao zapowiedział wprowadzenie powyższych nowości w prezentacji z wynikami finansowymi, osiągniętymi w I kw. bieżącego roku. Więcej na ten temat w tekście Pekao poprawi aplikację PeoPay. Łatwiej będzie można zapłacić za bilety parkingowe i komunikacyjne.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies