Klienci PKO BP mogą przejść do sklepu bezpośrednio z aplikacji IKO i liczyć na specjalne oferty na sprzęt koreańskiego producenta
Użytkownicy IKO mogą znaleźć w aplikacji link, za pośrednictwem którego przedostaną się do stworzonego dla nich przez Samsunga sklepu ze specjalnymi ofertami. Link jest dostępny po zalogowaniu do IKO, wybraniu zakładki oferty i kliknięciu w baner reklamujący współpracę PKO BP z Samsungiem.
A w sklepie, przygotowanym dla klientów PKO BP, mają czekać oferty specjalne, niższe ceny na sprzęt, rabat na ubezpieczenie Samsung Care+ w wysokości 30 proc. oraz możliwość wyboru różnych form płatności z portfolio PKO BP, w tym odroczonej opcji PKO płacę później.
Żeby zorientować się, czy rzeczywiście klienci banku mogą liczyć na lepsze ceny urządzeń, porównałem oferty dwóch smartfonów: A14 oraz S23. Pierwszy z nich w sklepie PKO kosztuje 439 zł a w oficjalnym sklepie Samsunga – 529 zł. Klient banku może więc zaoszczędzić 90 zł. Natomiast S23 w sklepie PKO kosztuje 2659 zł podczas gdy w oficjalnym sklepie producenta – 2799 zł. Oszczędność może więc wynieść 140 zł.
A współpraca Samsunga z PKO BP to nie pierwszy jego eksperyment z bankiem. W przeszłości Koreańczycy kooperowali już z BNP Paribas. Na stronie banku można było zamówić specjalne wersje telefonów Samsunga, m.in. z preinstalowaną aplikacją mobilną GOmobile. Obecnie takiej oferty na stronie BNP Paribas już nie ma. Więcej na ten temat w tekście BNP Paribas będzie sprzedawać smartfony z preinstalowaną apką GOmobile. To pierwszy efekt współpracy z Samsungiem.