Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wygaszania Inteligo ciąg dalszy. Z aplikacji mobilnej znika funkcja zlecania przelewów zagranicznych

Wcześniej właściciel marki uniemożliwił zakładanie nowych rachunków osobistych, zamknął konta biznesowe i wycofał karty kredytowe

Coraz bliżej do zamknięcia jednej z najstarszych na polskim rynku usług bankowości elektronicznej. PKO BP poinformował klientów, że od 15 czerwca użytkownicy kont osobistych Inteligo nie będą mogli zlecać w aplikacji mobilnej przelewów zagranicznych. Aby to zrobić, będą musieli logować się do internetowego serwisu transakcyjnego. Jednocześnie bank zachęca tych klientów, którzy jeszcze używają rachunku Inteligo, do założenia konta na głównej platformie PKO BP.

Przeczytajcie także: Czy banki da się kochać?

Ostatnia decyzja PKO BP to kolejny krok, do już przesądzonej wydaje się likwidacji usług finansowych pod marką Inteligo. Przypomnę, że kilka lat temu bank zdecydował się odebrać możliwość wyrobienia kart kredytowych z logo Inteligo. Później, a konkretnie w kwietniu ubiegłego roku, zamknięto rachunki biznesowe oferowane pod tą marką. Wreszcie w lutym bieżącego roku PKO podjął decyzję o zaprzestaniu otwierania nowych kont osobistych Inteligo.

Przeczytajcie także: Revolut ma już 3,5 mln klientów w Polsce

Inteligo to jeden z pierwszych trzech internetowych banków w Polsce. W 2002 r. został przejęty przez PKO, który zdecydował się utrzymywać ten brand. Miało to swoje uzasadnienie, gdy PKO BP postrzegany był jako bank dla bardziej konserwatywnych klientów, korzystających z tradycyjnej bankowości oddziałowej. Wówczas marka Inteligo mogła być przedstawiana jako kierowana do klientów młodszych i preferujących nowoczesne usługi finansowe. Dziś wydaje się, że ten podział nie ma sensu, bo główny ciężar obsługi klientów spoczywa na serwisach elektronicznych, a PKO BP sam stara się pozycjonować jako bank nowoczesny.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies