Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Revolut ma już ponad 3,5 mln klientów w Polsce. Rusza z lokalną kampanią reklamową

W pierwszych polskich reklamach Revoluta występuje Julia Wieniawa

Revolut poinformował, że z jego usług w Polsce korzysta już ponad 3,5 mln klientów. Jednocześnie ten brytyjski fintechowy bank deklaruje, że w Europie ma ich już 30, a na świecie 40 mln.

Fintech ogłosił też start pierwszej przygotowanej specjalnie na polski rynek kampanii reklamowej "Bank ludzi Revolutnych". Ambasadorką marki została znana z telewizji i social mediów Julia Wieniawa.

Przeczytajcie także: PKO BP wprowadzi cyfrowy kredyt hipoteczny

– Polska to nasz trzeci największy na świecie rynek, z potencjałem do dalszego wzrostu. Revolut rozwija się nad Wisłą wielokierunkowo – rośnie liczba kont dla firm, dla klientów indywidualnych, dla dzieci, współdzielonych i inwestycyjnych. Od oficjalnego wejścia Revolut do Polski minęło 6 lat nieprzerwanego wzrostu. Czas jednak dotrzeć do nowych grup odbiorców i dlatego pomysł na lokalny format kampanii – tłumaczy decyzję o uruchomieniu nowej kampanii Wiktor Stopa, odpowiedzialny za rozwój Revoluta w Polsce.

Revolut informuje, że w ubiegłorocznym sezonie wakacyjnym jego kartą za granicą płaciło ponad 900 tys. Polaków, którzy wydali w ten sposób ponad 2 miliardy złotych.

Przeczytajcie także: Kto ma najwięcej oddziałów bezgotówkowych

Klip reklamowy Revoluta można już znaleźć na profilach celebrytki w social mediach. Wieniawa została w nim "osobą revolutną roku" i znalazła się na okładce magazynu "Czas". – Tak zaczyna się pierwsza scena kampanii reklamowej Revolut Bank. W kolejnych ujęciach widać, jak bohaterka radzi sobie w wielu sytuacjach z pomocą aplikacji. Nawet jeśli magazyn "Czas" nie istnieje i świat w kampanii pokazany jest z przymrużeniem oka, to na sprytnych funkcjach Revolut zyskać może każdy – czytam w rozesłanej do mediów informacji prasowej.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies