Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
When U Buy rozwija swoją usługę. W aplikacji dostępnych jest już sześć sklepów i platform e-commerce

Ostatnio w When U Buy pojawiły się takie platformy jak m.in. Temu oraz Shein

W aplikacji When U Buy dostępnych jest już sześć sklepów i platform e-commerce. Oprócz wspomnianych wyżej Temu i Shein to także Zalando, Media Expert, Drogeria Rosa i Allegro. Zgodnie z deklaracją twórczyni When U Buy, czyli Ewy Kraińskiej, lista sklepów dostępnych w aplikacji będzie się wydłużać, a w przyszłości dodawanie kolejnych ma być zautomatyzowane, tzn. każdy klient będzie mógł samodzielnie dodawać do When U Buy sprzedawców, z których usług korzysta.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wprowadzi nowe usługi do swojej aplikacji mobilnej

When U Buy to aplikacja, która ma ułatwiać życie osobom robiącym zakupy internetowe często i w różnych miejscach. Bolączką takich ludzi jest często zarządzanie wszystkimi płatnościami i dostawami zamówień. W tym celu muszą korzystać z wielu aplikacji, by w porę opłacić czy odebrać paczkę. When U Buy ogranicza ten problem, gdyż po połączeniu jej z kontami w różnych sklepach internetowych informacje o wszystkich przesyłkach można znaleźć w jednym miejscu, a więc właśnie w aplikacji When U Buy.

Jak wspomniałem, twórczynią Wheu U Buy jest Ewa Kraińska, która może być znana czytelnikom serwisu cashless.pl. W przeszłości odpowiadała m.in. za rozwój usług finansowych, w tym płatności odroczonych, na platformie Allegro Business.

Przeczytajcie także: Powstanie kolejna, nowa sieć automatów paczkowych w Polsce

Obecnie za pomocą When U Buy można śledzić zakupy tylko z tych sklepów, które są na liście w aplikacji. W tym celu należy z poziomu When U Buy wybrać sklep i zalogować się tam na swoje konto. Po kilku minutach zakupy wykonywane np. na allegro.pl pojawią się także w When U Buy. Jak mówi Ewa Kraińska, jej spółka pracuje nad technologią, która w przyszłości pozwoli użytkownikom na dodawanie do aplikacji dowolnego sklepu, z dowolnego miejsca na świecie.

Podstawowa usługa ma też być rozbudowywana o funkcje, które dla użytkowników będą wartością dodaną, a operatorowi apki pozwolą na generowanie przychodów. Mowa np. o reklamach personalizowanych na podstawie historii transakcji użytkowników, ofertach produktów finansowych, np. ubezpieczeń czy kredytów, programach lojalnościowych jak moneyback, kuponach rabatowych, itd. Niewykluczone, że w When U Buy pojawią się też usługi płatnicze.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies