Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PZU poszerza zakres swojego assistance. W razie awarii auta pokryje koszty robocizny

Limit kosztów naprawy ustalono na 2 tys. zł, a z usługi można skorzystać maksymalnie dwa razy w ciągu roku

PZU wprowadziło nową usługę dla kierowców – pokryje koszty naprawy auta w serwisie po awarii. Z takiego wsparcia będą mogli skorzystać ubezpieczeni, którzy wykupią assistance PZU Pomoc w Drodze w wariancie Super.

Przeczytajcie także: wefoxowi grozi upadłość

Korzystający z usługi Auto Serwis klienci będą mogli otrzymać pomoc w razie uszkodzenia m.in. układów hamulcowego, zawieszenia, kierowniczego, paliwowego czy napędowego, awarii instalacji elektrycznej, zabezpieczeń przeciwkradzieżowych, pasów bezpieczeństwa czy silnika. PZU zorganizuje naprawę i pokryje jej koszty do kwoty 2 tys. zł (bez kosztów części) we wskazanym warsztacie. W trakcie rocznej polisy z usługi będzie można skorzystać dwukrotnie.

Jak podkreśla ubezpieczyciel, rynkowym standardem jest pokrycie kosztów naprawy auta w ramach autocasco po wypadku, natomiast PZU jako jedyne oferuje na masową skalę usługę pokrycia kosztów robocizny również po awarii. W ramach nowego zakresu assistance klient, którego auto się zepsuje, może liczyć na kompleksową pomoc – od holowania, przez organizację samochodu zastępczego, wsparcie w organizacji naprawy, aż po obniżenie rachunku za nią (poprzez pokrycie kosztów robocizny). Zakres wsparcia dopełniają zaś takie usługi jak dowóz paliwa, zapewnienie noclegu, zamiennika kierowcy, opieki nad dziećmi czy konsultacji z lekarzem dla kierowcy po wypadku.

Przeczytajcie także: SN z nową uchwałą dot. szkód komunikacyjnych

Usługa Auto Serwis jest kolejnym dodatkiem spoza tradycyjnego zakresu rozwiązań ubezpieczeniowych, jaki PZU zaproponowało kierowcom. Wcześniej wprowadzono np. usługę weryfikacji stanu technicznego używanego pojazdu. Dzięki niej, jeśli ubezpieczone auto ulegnie wypadkowi lub zostanie skradzione, klient może zlecić ekspertom PZU sprawdzenie interesującego go samochodu na rynku wtórnym. Zweryfikują oni dokładnie stan techniczny pojazdu i przygotują szczegółowy raport z oględzin, który pomoże podjąć decyzję w sprawie zakupu. Więcej na ten temat przeczytacie w tekście: PZU na życzenie klienta sprawdzi, czy auto nie było bite, a Mondial zorganizuje ekipę remontową. Ubezpieczenia to nie tylko wypłaty.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies