Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Millennium Pay to kolejna bankowa bramka płatnicza w Polsce. Czy sektor ma jeszcze szansę odzyskać rynek płatności online?

Millennium jest kolejnym w ostatnim czasie bankiem, który zdecydował się wejść na rynek płatności online

Bank Millennium poinformował przed chwilą o wprowadzeniu do swojej oferty bramki płatniczej Millennium Pay. Rozwiązanie powstało przy współpracy z firmą Paytel, należącą do portugalskiej grupy SIBS. Aby korzystać z nowej bramki płatniczej, należy mieć rachunek firmowy w Millennium. Bramka pozwala na przyjmowanie płatności online przelewami typu pay by link, kartami oraz Blikiem. W przyszłości mają pojawić się w niej raty oraz płatności odroczone.

Przeczytajcie także: Zobaczcie ile Erli brakuje do Allegro

Z informacji prasowej wynika, że w pierwszym roku korzystania z Millennium Pay właściciel sklepu internetowego będzie płacić od rozliczonych płatności prowizję w wysokości 0,7 proc. Następnie stawka wzrośnie do 0,95 proc. i ma obowiązywać niezależnie od wysokości obrotów. Firmom, które zaczynają sprzedaż w internecie, Millennium proponuje w promocji także 6-miesięczny bezpłatny dostęp do platformy Sellingo, która pozwala na uruchomienie sklepu online.

Przeczytajcie także: Millennium rezygnuje z płatności HCE

Millennium, uruchamiając bramkę płatniczą, dołącza do grona co najmniej pięciu banków, które taką decyzję podjęły wcześniej. Przypomnę, że pierwszym był w tym wypadku ING, który w 2018 r. wystartował z projektem imoje. Później ze swoimi bramkami dołączyły do niego mBank, a także Nest, BNP Paribas i Plus Bank. Tyle że rynek usług płatniczych online od dawna jest zdominowany przez dostawców niezależnych. Banki, które lata temu pozwoliły sobie odebrać tę część biznesu, teraz starają się go odzyskać. Wydaje się jednak, że nie będą miały łatwo w starciu z takimi instytucjami jak Autopay, Przelewy24, PayU czy Tpay.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies