Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mPay chwali się zyskiem i wzrostem przychodów w ubiegłym roku

Z raportu finansowego opublikowanego dzisiaj wynika, że mPay odnotował w 2023 r. ok. 300 tys. zł zysku netto i przychody przekraczające 36 mln zł

Notowany na rynku NewConnect mPay – jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku płatności zdalnych, opublikował dzisiaj raport z wynikami finansowymi za 2023 r. Z dokumentu można dowiedzieć się, że spółka odnotowała w ub. roku zysk netto w wysokości 0,28 mln zł po wzroście z 0,15 mln rok wcześniej, przy przychodach na poziomie 36,3 mln zł, po wzroście z 27,3 mln zł w 2022 r.

Przeczytajcie także: mPay zapowiedział zmiany w regulaminie

Jak wspomniałem, mPay jest jednym z najważniejszych oraz najstarszym operatorem tzw. płatności zdalnych na polskim rynku (a więc np. za bilety komunikacji miejskiej czy parkingowe). W najbliższym czasie jego aplikacja mobilna może przejść transformację, gdyż może w niej pojawić się wiele nowych usług i funkcji. Tak przynajmniej wynika z wielu partnerstw ogłoszonych w ostatnim czasie, m.in. z takimi instytucjami jak E100, Totalizatorem Sportowym, KUKE czy Polregio.

Przeczytajcie także: Aplikacje mobilne najpopularniejszą formą płatności za bilety komunikacyjne w Warszawie

Największym konkurentem mPay jest warszawska spółka SkyCash. Firma ta na razie nie opublikowała swoich wyników finansowych za 2023 r. Natomiast w 2022 r. osiągnęła przychody w wysokości 9,6 mln zł oraz stratę netto na poziomie ok. 0,3 mln zł. Warto jednak pamiętać, że obie spółki prawdopodobnie inaczej liczą przychody. Z informacji przekazanych przez mPay wynika, że część jego sprzedaży, np. biletów komunikacji miejskiej, w całości zaliczana jest do przychodów spółki, a część, np. biletów parkingowych – jest ujmowana tylko jako marża firmy.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies