Twisto potwierdza informację czytelnika i zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu
Jeden z czytelników cashless.pl doniósł o kłopotach w korzystaniu z usług Twisto. Jak przekazał, nie ma obecnie możliwości skorzystania opcji "Podziel na trzy", a więc funkcji rozdzielenia zobowiązania na raty. Z informacji, jakie uzyskał na czacie dla klientów, wynika, że nie jest to jednostkowy problem, a fintech nie jest w stanie na razie stwierdzić, kiedy awaria zostanie usunięta.
Zapytane przez serwis cashless.pl Twisto potwierdza, że zidentyfikowało taki incydent. Jak jednak podkreśla, dotyczy on jedynie części klientów. – Jesteśmy w trakcie rozwiązanie tego problemu przez dział IT. Klienci, których to dotyczy, proszeni są o kontakt bezpośredni z naszą infolinią – przekazała Ewelina Orzechowska, stojąca na czele polskiego oddziału Twisto.
Według deklaracji Twisto trudności występują jedynie przy próbie skorzystania z płatności ratalnej. Pozostałe usługi mają działać poprawnie.
"Podziel na trzy" to rozwiązanie, w ramach którego klienci, w wybranych sklepach, mogą rozłożyć płatność na trzy raty, bez dodatkowych kosztów. Podczas finalizacji zakupów klient zapłaci pierwszą ratę, pozostałe dwie raty będzie mógł spłacić w ciągu kolejnych dwóch miesięcy.
Przy okazji warto przypomnieć, że dobrze znany w Polsce czeski fintech, specjalizujący się w płatnościach odroczonych, od zeszłego roku ma nowego właściciela. Jest nim turecka firma Param.
AKTUALIZACJA
Przedstawicielka Twisto przekazała serwisowi cashless.pl, że problem już został naprawiony.