Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Jakie wdrożenia rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję planują banki z Polski? Odpowiedź podczas marcowego Cashless Breakfast

Większość banków działających na naszym rynku pracuje nad wprowadzeniem usług, produktów lub procesów wykorzystujących AI

19 marca odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Cashless Breakfast. Tym razem tematem przewodnim śniadania będzie sztuczna inteligencja, a konkretnie wdrażane przez banki z Polski rozwiązania wykorzystujące tę technologię. Pretekstem do rozmowy na ten temat będą wyniki ankiety przeprowadzonej przez cashless.pl wśród przedstawicieli kilkunastu największych banków z Polski w sprawie planowanego wykorzystania SI.

Przeczytajcie także: Właściciel Providenta opóźnia pubikację wyników przez list z KNF

Niemal wszystkie banki ankietowane przez cashless.pl planują w najbliższym czasie wdrażanie procesów i usług wykorzystujących sztuczną inteligencję w różnych obszarach działalności. Ciekawe jest, jak tego rodzaju wdrożenia wpływać będą na przykład na wielkość zatrudnienia w bankach. Na rynku krążą pogłoski, że członkowie zespołów wprowadzających rozwiązania z zakresu AI w bankach, sami płacą za to utratą pracy, bo są zastępowani przez maszyny.

Przeczytajcie także: Zapraszamy na Cashless Club poświęcony prezentacji rankingu wpływowych kobiet

Zdaniem ekspertów to branża finansowa, w tym szczególnie – banki, na rozwoju AI mogą zyskać najwięcej. Sztuczna inteligencja może odgrywać ważną rolę w procesach wewnętrznych, obsłudze klientów, systemach antyfraudowych, analizie kredytowej itd. Podczas najbliższego wydarzenia z cyklu Cashless Breakfast chcielibyśmy porozmawiać o obecnych i możliwych zastosowania SI w bankowości, sposobach wdrażania rozwiązań opartych o SI, korzyściach, jakie instytucje mogą z tego czerpać, ryzykach związanych z rozwoju SI itp.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies