Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Jakie usługi wykorzystujące sztuczną inteligencję wdrażają banki z Polski? Wyniki badania podczas najbliższego Cashless Brekfast

Cashless Breakfast poświęcony wykorzystaniu sztucznej inteligencji w bankach już pod koniec marca

Od momentu debiutu Chata GPT sztuczna inteligencja robi niesamowitą karierę w niemal wszystkich branżach. Jednak zdaniem ekspertów to branża finansowa, w tym szczególnie – banki, na rozwoju tej technologii mogą najwięcej zyskać. Sztuczna inteligencja może odgrywać ważną rolę w procesach wewnętrznych, obsłudze klientów, systemach antyfraudowych, analizie kredytowej itd.

Przeczytajcie także: Karuzela zmian personalnych w spółkach zależnych PKO

Podczas najbliższego wydarzenia z cyklu Cashless Breakfast chcielibyśmy porozmawiać o obecnych i możliwych zastosowania SI w bankowości, sposobach wdrażania rozwiązań opartych o SI w bankach, korzyściach, jakie instytucje mogą z tego czerpać, ryzykach związanych z rozwoju SI itp.

Przeczytajcie także: Laven wybiera się za granicę

Przed rozmową z ekspertami zaprezentujemy wyniki ankiety przeprowadzonej przez cashless.pl w kilkunastu największych bankach działających na polskim rynku. Dotyczy ona już wdrożonych rozwiązań, w których wykorzystano sztuczną inteligencję. Instytucje finansowe zapytaliśmy także o obszary, w których technologię tę zamierzają wdrażać w najbliższym czasie.

Cashless Breakfast na temat sztucznej inteligencji w bankach już 19 marca bieżącego roku.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies