Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Ciąg dalszy wygaszania Inteligo. Nie można już otwierać nowych kont indywidualnych, wspólnych i dla dziecka

Obecnie działające konta Inteligo mają być obsługiwane na dotychczasowych zasadach

PKO BP wycofał z oferty konta Inteligo – indywidualne, wspólne i dla dziecka. Nie można już otwierać nowych rachunków pod tą marką. Bank zachęca, by osoby zainteresowane założeniem konta skorzystały z oferty kont PKO BP, dających m.in. dostęp do bankowości internetowej iPKO i mobilnej IKO.

Przeczytajcie także: Coraz bliżej do mil w Pekao

Jednocześnie zapewniono, że już działające konta Inteligo będą obsługiwane na dotychczasowych zasadach. Zapytałam jednak biuro prasowe tej instytucji o to, czy docelowo również obecni klienci będą musieli zrezygnować ze swoich rachunków i skorzystać z innej oferty. Kiedy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten tekst lub napiszę kolejny.

Zaprzestanie oferowania kont indywidualnych pod marką Inteligo to kolejny etap jej wygaszania. Przypomnę, że z końcem kwietnia zeszłego roku zrezygnowano z obsługi kont firmowych. Wcześniej zaś z oferty zniknęły karty kredytowe.

Przeczytajcie także: Szymon Midera tymczasowo pokieruje bankiem PKO BP

Inteligo to jeden z pierwszych trzech internetowych banków w Polsce. W 2002 r. został przejęty przez PKO, który zdecydował się utrzymywać ten brand. Miało to swoje uzasadnienie, gdy PKO BP postrzegany był jako bank dla bardziej konserwatywnych klientów, korzystających z tradycyjnej bankowości oddziałowej. Wówczas marka Inteligo mogła być przedstawiana jako kierowana do klientów młodszych i preferujących nowoczesne usługi finansowe. Dziś ten podział nie ma sensu, bo główny ciężar obsługi klientów spoczywa na serwisach elektronicznych, a PKO BP sam stara się pozycjonować jako bank nowoczesny.

AKTUALIZACJA

Komentarz PKO BP:

"PKO Bank Polski od 16 lutego 2024 roku wstrzymał możliwość otwierania nowych kont w ramach Inteligo. Decyzja banku dotyczy otwierania nowych Kont Inteligo – indywidualnych, wspólnych i dziecka. Otwarte już Konta Inteligo są prowadzone na dotychczasowych zasadach i warunkach. Zachęcamy do skorzystania z oferty PKO Banku Polskiego, w ramach której klient otrzymuje szeroki wachlarz bankowych produktów i usług dostępnych w bankowości internetowej, mobilnej oraz w sieci placówek stacjonarnych."

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies