Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wywodząca się z Polski firma sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich. Zondacrypto w Juventusie

Logo zondacrypto znajdzie się na koszulkach zawodników oraz na stadionie w Turynie, podczas rozgrywek z udziałem Juventusu

Najbardziej utytułowany we Włoszech i jeden z najbardziej znanych na świecie klubów piłkarskich – Juventus, zyskał nowego sponsora. Została nim wywodząca się z Polski giełda kryptowalut zondacrypto. Logo firmy będzie widoczne na koszulkach zawodników włoskiej drużyny oraz na stadionie w Turynie, w trakcie meczów rozgrywanych przez drużynę, w której składzie występuje dwóch Polaków. To reprezentanci naszego kraju – Wojciech Szczęsny oraz Arkadiusz Milik.

Zondacrypto w komunikacie prasowym poświęconym nawiązaniu współpracy z Juventusem pisze, że jest jedną z najściślej regulowanych obecnie giełd kryptowalut w Europie. Decyzja o sponsorowaniu Juventusu ma na celu wzmocnienie pozycji giełdy we Włoszech, gdzie spółka działa od 2022 r. i gdzie zdobyła licencję włoskiego regulatora – Organismo Agenti e Mediatori.

Przeczytajcie także: Nadzór odnowił licencję zondacrypto

– Kryptowaluty stają się nieodłączną częścią krajobrazu cyfrowego, a Włochy znajdują się w czołówce państw pod względem wartości realizowanych transakcji. Klienci giełd potrzebują bezpiecznego, licencjonowanego środowiska do tradingu, w którym wszystko jest dostępne w rodzimym języku, włącznie z materiałami edukacyjnymi i obsługą klienta. Funkcjonalności te można znaleźć w tym momencie na zondacrypto, jednej z najmocniej licencjonowanych giełd w Europie – mówi Przemysław Kral, prezes zondacrypto.

W komunikacie prasowym zondacrypto cytowany jest także Francesco Calvo, dyrektor zarządzający Juventusu ds. przychodów oraz rozwoju piłki nożnej. Jego zdaniem współpraca z reprezentowaną przez niego drużyną, dzięki wykorzystaniu siły i entuzjazmu bazy fanów, może pozwolić wywodzącej się z Polski spółce w międzynarodowej ekspansji.

Przeczytajcie także: PKO ma nową radę nadzorczą

Przypomnijmy, że zondacrypto posiada obecnie licencje operacyjne w kilku krajach świata. Oprócz Włoch także w Litwie, Słowacji, Estonii i Kanadzie. Wywodzi się z polskiej giełdy BitBay. Obecnie za jej pośrednictwem można handlować ponad 70 czołowymi kryptowalutami świata. Zgodnie z deklaracjami zarządu ma 1,2 mln aktywnych użytkowników.

Współpraca z Juventusem F.C. nie jest pierwszym tego typu przedsięwzięciem zondacrypto. Spółka sponsoruje bowiem także obecnego mistrza Polski w piłce nożnej, a więc Raków Częstochowa. We współpracy z nim wprowadziła rozwiązania dla jego kibiców, umożliwiające płatności za bilety i karnety na mecze za pomocą kryptowalut za pośrednictwem własnej platformy płatniczej zondacrypto pay. W przyszłości planowane jest również jej wdrożenie w sklepie z gadżetami kibicowskimi.

Natomiast zondacrypto nie jest pierwszą firmą związaną z naszym krajem, która rozpoczęła współpracę sponsorską z globalnymi markami sportowymi. Wspomnieć tu można np. brokera XTB, czy koncern Orlen, których logotypy widniały na bolidach Formuły 1, odpowiednio McLarena i Alfa Romeo.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies