Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Credit Agricole otwiera w Warszawie oddział w nowej formule. Będzie tam obsługiwał m.in. klientów "prime"

Nowy oddział Credit Agricole zlokalizowano na parterze budynku The Hub przy rondzie Daszyńskiego w Warszawie

Credit Agricole otworzył oddział w zupełnie nowej formule. Nowej dla niego, bo placówka uruchomiona przez bank w Warszawie przy rondzie Daszyńskiego w budynku The Hub, przypomina mi flagowe oddziały innych instytucji, takich jak np. BNP Paribas. Przy jego pomocy Credit Agricole chce budować wizerunek korporacji, która dba o klimat i stara się działać wedle założeń gospodarki niskoemisyjnej.

Przeczytajcie także: Credit Agricole nowym udziałowcem Worldline

Stąd m.in. umieszczona wewnątrz oddziału tężnia solankowa, która usuwa zanieczyszczenia z powietrza i równocześnie je nawilża. Jest otoczona wysoką na 3,3 m "zieloną" ścianą z żywymi roślinami. – Nasza nowa placówka zaprojektowana została na bazie koła i podzielona na zaokrąglone przestrzenie. Obłe są też kształty mebli, a ekrany cyfrowe – zakrzywione. Do tego miękkie fotele i krzesła, dywanowe wykładziny, tapicerowane panele i winylowe tapety na ścianach. To wszystko tworzy przytulną i przyjazną atmosferę, w której chce się przebywać i rozmawiać o ważnych finansowych sprawach – mówi Beata Borucka, menadżerka ds. komunikacji na rynkach lokalnych w CA.

W informacji prasowej można przeczytać, że koncepcja nowej placówki ma być spójna z podejściem do obsługi klientów w Credit Agricole. Doradcy mają się przede wszystkim skupiać na budowaniu relacji i oferować klientom najlepsze rozwiązania, jakich ci potrzebują, a także doradzać i edukować.

Przeczytajcie także: Mokka znika z polskiego rynku płatności odroczonych

Z informacji uzyskanych przez cashless.pl wynika, że CA w nowej placówce, oprócz obsługi dotychczasowych klientów, chce też poświęcić więcej uwagi klientom z zupełnie nowego segmentu klientów dla tego banku, określanego mianem "prime". Należeć do nich będą młodzi specjaliści z ponadprzeciętnymi dochodami. Oferta dla nich dopiero powstaje, a opierać się będzie o rachunek osobisty, obudowany dodatkowymi usługami.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies