Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
ING rozszerza opcje finansowania w bramce imoje. Do płatności odroczonych dołącza raty

W ramach nowej usługi kupujący w sklepach obsługiwanych przez imoje będą mogli skorzystać z rozbicia płatności nawet na 60 rat

ING informuje w komunikacie prasowym o wprowadzeniu nowej opcji do bramki imoje. Kupujący w sklepach obsługiwanych przez imoje będą mogli rozłożyć płatności nawet na 60 rat. Co ciekawe, finansowanie zapewniać będzie nie Bank Śląski, tylko Inbank. Maksymalna wartość zakupów, jakie będzie można w ramach nowej usługi skredytować, wynosi 50 tys. zł, a minimalna – 300 zł.

Przeczytajcie także: Rachuneo zmienia właściciela

Aby w sklepie internetowym, przyjmującym płatności za pośrednictwem bramki imoje, pojawiły się raty, jego właściciel musi złożyć wniosek o udostępnienie usługi w ramach obowiązującej lub nowej umowy z ING. Gdy raty pojawią się w bramce płatniczej imoje, kupujący będzie mógł zdefiniować okres finansowania dla realizowanego przez siebie zakupu. Następnie zostanie przeniesiony do cyfrowego wniosku, a po jego wypełnieniu i akceptacji ze strony banku – podpisze umowę za pośrednictwem kodu z SMS.

Płatności ratalne to kolejna opcja finansowania, udostępniona w ostatnim czasie w bramce imoje. Od niedawna klienci firmowi kupujący w sklepach obsługiwanych przez imoje mogą korzystać z płatności odroczonych dostarczanych przez PragmaGO. Wcześniej do bramki płatniczej imoje trafiły też podobne usługi kierowane do klientów indywidualnych a dostarczane przez Twisto i PayPo.

Przeczytajcie także: Klienci tych banków najczęściej płacą zbliżeniowo Blikiem

ING był pierwszym bankiem na polskim rynku, który zaoferował swoim klientom firmowym bramkę płatniczą. Wszedł w ten sposób na rynek zdominowany przez niezależnych od banków operatorów, takich jak przede wszystkim PayU, Przelewy24 i Autopay. Śladem Śląskiego poszło kilka innych instytucji, w tym Pekao, który nawiązał współpracę z operatorem Tpay oraz BNP Paribas wprowadzając rozwiązanie o nazwie Axepta, czy Nest, nawiązując współpracę w tym zakresie z firmą PayTel.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies