mPay nawiązuje kolejne partnerstwa. Niedawno ogłosił m.in., że chciałby promować w aplikacji usługi firmy bukmacherskiej SuperBet
Fintech mPay podpisał list intencyjny dotyczący ewentualnej współpracy z Totalizatorem Sportowym. Chodzi o wzajemne oferowanie swoich produktów i usług, a także integrację systemów IT.
W komunikacie mPay podkreśla, że Totalizator Sportowy notuje bardzo szybki wzrost sprzedaży online. Z uwagi na to, że żadna inna zewnętrzna aplikacja nie jest dopuszczona do współpracy dystrybucyjnej z lotto.pl, zarząd fintechu jest zdania, że mPay ma szansę osiągnąć znaczące wyniki dla Totalizatora Sportowego. Tym bardziej że przemawiać za nim mają jego baza danych i kompetencje, w tym do weryfikacji klientów i w zakresie sprzedaży online.
List intencyjny nie zobowiązuje firm do podjęcia współpracy, ale wyraża ich wspólną wolę, by do tego dążyć. Strony określiły, że chciałyby doprowadzić do podpisania umowy o współpracy jeszcze w pierwszym kwartale nadchodzącego roku, a uruchomić wspólne rozwiązania w pierwszej połowie 2024 r.
Końcówka roku to dla mPaya aktywny okres. Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać m.in. o tym, że fintech będzie promował w swojej aplikacji ofertę firmy bukmacherskiej SuperBet. Pisalismy też o tym, że rozważa wprowadzenie ubezpieczeń dla przedsiębiorców od KUKE, a także o poszerzeniu grona przewoźników, których bilety można kupić w apce, o Polregio oraz PKP SKM. Firma nawiązała także współpracę z LiveKid, operatorem platformy do zarządzania żłobkami i przedszkolami. Będzie świadczyć usługi pośrednictwa płatności w ramach aplikacji LiveKid. Póki co jednak większa liczba partnerstw nie przełożyła się na nowe usługi dostępne w aplikacji mPay.