ING informuje, że występują utrudnienia w korzystaniu z kart w internecie oraz bankomatach i wpłatomatach
Klienci ING od rana mogą dziś mieć problemy w korzystaniu ze swoich kart płatniczych. Komunikat na ten temat pojawił się na stronie banku tuż po godz. 8 rano. Przed chwilą ING podał w mediach społecznościowych, że utrudnienia cały czas występują, a walka o usunięcie awarii trwa.
Z komunikatu Banku Śląskiego wynika, że awaria powoduje kłopoty w płatnościach kartami w internecie, przy wpłatach i wypłatach gotówki w bankomatach własnych, widoczności kart w serwisach Moje ING i ING Business, korzystaniu z wymiany walut w kantorze internetowym, realizacji przelewów zagranicznych oraz składaniu wniosków w programach 300+ i 500+. Jak podaje biuro prasowe ING w terminalach płatniczych karty mają działać normalnie.
ING zapewnia także, że prawidłowo działa system Blik. – Jeśli możecie – do czasu usunięcia awarii korzystajcie z tej opcji płatności w internecie i w bankomatach – można przeczytać w komunikacie banku. Śląski uprzedza także, że w związku z awarią trudniej dodzwonić się na infolinie i do Biura Maklerskiego oraz mogą wystąpić utrudnienia podczas obsługi w placówkach bankowych i oddziałach.
AKTUALIZACJA
Tuż przed godziną 16 biuro prasowe ING przekazało informację, że awarię udało się usunąć a wszystkie systemy banku działają już normalnie.