Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mogliście stracić dostęp do płatności odroczonych Revoluta. Fintech ma szykować nowe otwarcie dla tej usługi

Na razie w kampaniach promocyjnych Revolut reklamuje inne produkty kredytowe, takie jak karty i kredyty konsumenckie

Część czytelników cashless.pl donosi, że w aplikacji Revoluta nie może odnaleźć usługi z zakresu płatności odroczonych. Podczas jednej z niedawno odbywających się w Warszawie konferencji branżowych pojawiła się nawet informacja, że brytyjski fintech wycofał się z oferowania tego rozwiązania nie tylko w Polsce, ale także na innych rynkach. Natomiast z informacji uzyskanych od biura prasowego Revoluta w naszym kraju można wyciągnąć wniosek, że jest to częściowa prawda.

Przeczytajcie także: Przepisów na temat wycofania integracji terminali i kas na razie nie ma

Jak podały służby prasowe fintechu, firma zmierza do tzw. re-launchu płatności odroczonych, a więc przygotowuje nowe otwarcie. Z tego powodu część klientów może nie widzieć usługi w aplikacji i tak pozostanie do momentu uruchomienia nowej wersji produktu. Z tego też powodu w akcjach marketingowych płatności odroczone nie są obecne a promowane są inne produkty kredytowe, takie jak karty i kredyty konsumenckie.

Przeczytajcie także: Revolut zdecydował się ponieść ceny usług w Wielkiej Brytanii

Płatności odroczone to rozwiązanie, które pozwala zamówić produkt najczęściej w sklepie internetowym i zapłacić za niego długo po otrzymaniu przesyłki, zazwyczaj po 30 dniach i bez ponoszenia kosztów z tego tytułu (płacą za to zwykle sklepy internetowe). W środowisku wysokich stóp procentowych, gdy koszt finansowania jest wysoki, taki model usługi utrudnia uzyskanie rentowności biznesu. Wielu operatorów płatności odroczonych ma z tego tytułu problemy. Wspomnieć w tym miejscu można na przykład o Twisto w Polsce, które musiało ograniczyć swoją ofertę, czy o australijskim ZIP (podjął decyzję o wycofaniu się z wielu rynków, w tym z Europy).

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies