Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Warta uruchomi nowy serwis internetowy dla klientów. W Mojej Warcie zatwierdzą i opłacą polisy czy zgłoszą szkody

Start nowego serwisu zaplanowany jest na 9 grudnia, a będą mogli z niego korzystać klienci majątkowej i życiowej spółki Warty

Warta zamierza udostępnić nowy serwis internetowy, w którym klienci będą mieli w jednym miejscu dostęp do swoich danych ubezpieczeniowych, dokumentów polisowych i szkodowych. Za pomocą konta klienta w Mojej Warcie będzie też można załatwić wybrane sprawy oraz zatwierdzić polisy wystawione zdalnie przez agentów.

Przeczytajcie także: Ubezpieczeniowa TubaPay staje się InslyPay

Start serwisu Moja Warta zaplanowano na 9 grudnia. Klient znajdzie tam informacje na temat swoich polis zarówno majątkowych, jak i życiowych, sprawdzi zakres swoich ubezpieczeń oraz ich ogólne warunki. Użytkownik zweryfikuje również stan płatności dla już zawartych polis, sprawdzi numer rachunku do opłat i ureguluje składkę za pomocą płatności online.

W serwisie klient zaakceptuje także polisę, którą zdalnie wystawił mu agent. Samodzielnie wznowi też ubezpieczenie komunikacyjne lub mieszkaniowe. Użytkownik będzie mógł wykonać różne operacje posprzedażowe (np. poinformuje o zbyciu ubezpieczonego pojazdu), zgłosić szkodę i monitorować jej likwidację.

Przy pierwszym logowaniu do serwisu użytkownik będzie musiał zweryfikować swoją tożsamość za pomocą aplikacji mObywatel lub usługi mojeID. Do kolejnych logowań (a także w przypadku klientów już wcześniej zarejestrowanych w bazie Warty) wystarczy podanie numeru telefonu lub numeru PESEL i jednorazowego hasła przesłanego SMS-em.

Przeczytajcie także: Link4 wycofuje ubezpieczenia telematyczne

Jak zaznacza ubezpieczyciel, uruchomienie nowego serwisu internetowego ma z jednej strony zwiększyć wygodę klientów Warty, ale z drugiej jest podyktowane wymogami KNF dotyczącymi cyberbezpieczeństwa. Instytucja szczególnie ma na uwadze proces zdalnego zawierania umów wystawianych przez agentów. Wykorzystanie nowego narzędzia ma pozytywnie wpłynąć na bezpieczeństwo tych działań. Do klientów nie będą już bowiem wysyłane maile z dokumentami ubezpieczeniowymi w załącznikach i z linkami do finalizacji transakcji.

Podobne serwisy ma też kilku innych ubezpieczycieli, np. PZU, Ergo Hestia czy Allianz. Najpopularniejszym z nich jest mojePZU, z którego korzysta ponad 3,7 mln użytkowników, a dostępny jest zarówno w wersji przeglądarkowej, jak i jako aplikacja mobilna.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies