Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Raiffeisen Digital Bank chce wejść z kredytami ratalnymi do sieci handlowych

Austriacka instytucja zamierza także zaoferować lokaty oraz rachunki w euro

Dzisiejszy Puls Biznesu opisuje plany rozwojowe Raiffeisen Digital Banku. To instytucja, która od kilku lat oferuje u nas aplikację mobilną. Początkowo służyła ona jedynie do składania wniosków o pożyczki gotówkowe. Później wprowadzono do niej także konta osobiste oraz mobilne karty płatnicze i uzupełniono ją o rachunki oszczędnościowe. Okazuje się, że to nie koniec nowości.

Przeczytajcie także: Raiffeisen wprowadził pożyczkę konsolidacyjną

Z informacji przekazanych za pośrednictwem Pulsu Biznesu przez Kamila Niewiatowskiego, szefa RDB na Polskę, wkrótce reprezentowana przez niego instytucja zaoferuje także konta w euro wraz z kartą debetową. To propozycja dla osób podróżujących po Europie, które nie chcą ponosić kosztów przewalutowania transakcji. W ofercie RDB znajdą się także klasyczne lokaty. Co ciekawe, austriacka instytucja zamierza także rozwijać swoją ofertę kredytową i wprowadzić produkty ratalne, przy współpracy z sieciami handlowymi.

Przeczytajcie także: Nowość w ofercie RDB

Polska jest pierwszym rynkiem, na którym wystartował mobilny Raiffeisen Digital Bank. Przedstawiciel instytucji nie podaje, ilu klientów do tej pory zdobył. Jedyną informacją na temat skali biznesu nad Wisłą, jaką zdradza, jest liczba pobrań aplikacji – 320 tys. Ta informacja niewiele jednak mówi, gdyż pobranie nie znaczy jeszcze aktywacji, a tym bardziej wejścia do grona klientów banku. Natomiast kierownictwo Raiffeisena wydaje się zadowolone z dotychczasowych osiągnięć RDB, gdyż koncept został skopiowany na rynku rumuńskim.

Źródło: Puls Biznesu

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies